سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نشست روابط عمومی هیئت‌های فوتبال صورت گرفت؛

تقدیر از ۳ روابط عمومی برتر شهرستان‌های کرمان + تصاویر

در نشست روابط عمومی هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های کرمان که در محل هتل کاخ در ابتدای محور هفت باغ علوی برگزار شد، از روابط عمومی هیئت‌های فوتبال انار، کرمان و زرند تقدیر به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، منصور زارع، محسن شجاعی و مرتضی محمدرضایی روابط عمومی هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های انار، زرند و کرمان با کسب عنوان برتر استان، در دوره دانش افزایی و نشست روابط عمومی هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های کرمان معرفی و تقدیر شدند.

نشست روابط عمومی هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های کرمان با هدف افزایش توان روابط عمومی‌ها با تدریس وحید قرایی روزنامه‌نگار، ورزشی‌نویس و پیشکسوت با سابقه این حوزه برگزار شد.

وحید قرایی در این همایش با اعلام اینکه امروز روابط عمومی‌های ورزشی، به ویژه روابط عمومی هیئت‌های فوتبال نقطه اتکای توسعه ورزشی و ایجاد هیجان مثبت در جامعه هستند، خطاب به آن‌ها گفت: می‌توانید با مسیریابی مناسب و برنامه ریزی مدون عامه مردم را به سمت و سوی ورزش و پیگیری اخبار مربوط به آن بکشانید و جامعه را در میانه مشکلاتی که دارند از لحاط ذهنی در وضعیتی قرار دهید که کمی هم هیجان مثبت داشته باشند.

این فعال رسانه ای، ستاره سازی و ایجاد انگیزه برای حضور نوجوانان و جوانان در محیط‌های ورزشی و فوتبالی را از جمله کار‌هایی دانست که روابط عمومی‌ها می‌توانند در دستور کار خود قرار دهند.

قرایی معرفی مناسب تیم‌های محلی و بازیکنانشان به منظور ایجاد انگیزه در آنها، بحث کیفی سازی و آموزش‌های مداوم در حوزه اطلاع رسانی و ... را از مهمترین وظایف روابط عمومی‌های هیئت‌های فوتبال برشمرد.

این برنامه با حمایت علی قرایی رئیس و سایر مدیران هیئت فوتبال استان کرمان و مدیرعامل دفتر نور تهران برادران فرزانه برگزار شد.

عرفان امیرخسروی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در حاشیه‌ی این نشست در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: با توجه به رشد پرشتابی که فوتبال استان دارد طی می‌کند، لازم بود، اخبار و گزارش‌های مربوط به فوتبال دقیق‌تر و بهتر منتشر شود.

او افزود: از آنجایی که استان کرمان پهناورترین استان کشور است، لازم بود در هر منطقه از استان، یکسری رابط‌های رسانه‌ای داشته باشیم، به همین جهت در نامه نگاری‌هایی که از طریق سیستم اداری هیئت فوتبال استان به شهرستان‌ها انجام شد، از آن‌ها درخواست کردیم یک نیروی زبده را به عنوان نیروی روابط عمومی معرفی کنند.

امیرخسروی تصریح کرد: بعد از این مرحله، از دوستانی که به عنوان روابط عمومی معرفی شده بودند، خواستیم یکسری اطلاعات اولیه از خود ارائه دهند مبنی بر اینکه چقدر توانمندی در این زمنیه دارند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان بیان داشت: دو فاکتور علاقه مندی شخص به فوتبال و تخصص در حوزه روابط عمومی و اطلاع رسانی را هم مدنظر قرار دادیم که متأسفانه در خیلی از شهرستان‌ها فاکتور دوم وجود نداشت.

امیرخسروی افزود: لذا این دوره برگزار شد تا توان علمی نیرو‌هایی که به عنوان روابط عمومی در هیئت‌های شهرستانی فعالیت می‌کنند را ارتقاء دهیم.

او تصریح کرد: مدرس این دوره وحید قرایی، از ورزشی نویسان قدیمی استان کرمان است که سال‌ها درحوزه روزنامه نگاری تدریس می‌کنند.

امیرخسروی از حمایت‌های قرایی، رئیس هیئت فوتبال استان برای برگزاری این نشست و اهمیتی که به موضوع روابط عمومی و حوزه رسانه دارند، تشکر و قدر دانی کرد.

انتهای پیام/ب

نشست روابط عمومی هیئت‌های فوتبال شهرستان‌های کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.