سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رانندگان برای دریافت سهمیه بنزین در سامانه سپند ثبت نام کنند

تمام سرویس‌هایی که وظیفه حمل و نقل دانش‌آموزان را بر عهده دارند برای دریافت سهمیه بنزین خود باید در سامانه سپند (پایش حمل و نقل دانش‌آموزی) ثبت نام کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، احمد عبداللهی گفت: سهمیه بنزینی که برای سرویس‌های مدارس اعلام شده تنها، به خودرو‌هایی تعلق می‌گیرد که به صورت قانونی با آموزش و پرورش قرارداد بسته و در سامانه سپند ثبت نام کرده باشند.

وی  افزود: در حال حاضر تعدادی سرویس مدارس در استان وجود دارد که بدون مجوز آموزش و پرورش اقدام به جابجایی دانش آموزان می‌کنند بنابراین به هیچ عنوان سهمیه بنزین شامل این خودرو‌ها نمی‌شود مگر اینکه از آموزش و پرورش مجوز گرفته و در سامانه ثبت نام کنند.

عبداللهی با بیان اینکه رانندگانی که شرایط لازم را دارند می‌توانند برای دریافت سهمیه بنزین خود اقدام کنند، افزود: آن دسته از افرادی نیز که در سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند نگران نباشند، زیرا امکان ثبت نام در سامانه را دارند و پس از آن می‌توانند برای دریافت سهمیه خود اقدام کنند.
مدیر سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش کردستان گفت: یکی از خروجی‌های مثبت طرح سهمیه بندی بنزین، نظم و ترتیب بخشیدن به برخی بخش‌هاست که نمونه بارز آن ترغیب شدن همین رانندگان سرویس‌های مدارس به ثبت نام در سامانه سپند است.
در سال تحصیلی جاری حدود ۴۰ هزار دانش‌آموزمقاطع مختلف تحصیلی استان کردستان از سرویس مدارس استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/ف

ثبت نام  رانندگان سرویس‌های مدارس  در سامانه سپند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.