سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش قیمت ها خط قرمز ماست

استاندار البرز گفت:مدیران استانداری باید به صورت شبانه روزی برای جلوگیری از افزایش قیمت ها پای کار باشند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،عزیزالله شهبازی،استاندار البرز در نشست معاونان و مدیران کل استانداری با تبریک هفته بسیج گفت: نام مقدس بسیج در تاریخ ایران اسلامی جاودانه شد چراکه در سخت ترین شرایط نظام که سیستم دفاع کشور با اختلال مواجه شد، نیروهای جوان، مخلص، علاقمند و باارزش بسیجی وارد میدان شدند.

او به راهپیمایی هایی که درحمایت از امنیت و اقتدار ملی  توسط مردم در سراسر کشور برگزار شد اشاره کرد و ادامه داد: در البرز نیز مردم به صورت خودجوش و بدون تبلیغات خاصی از سوی مراجع دولتی برای راهپیمایی علیه بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی حضور یافتند.
شهبازی گفت: انقلاب اسلامی بر مبنای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی پیروز شد که این شعارها منافع نظام سلطه و استعمارگران جهان را به خطر انداخت از این رو بیش از چهل سال است که جمهوری اسلامی را به شکل های مختلف تحریم کرده اند.
وی افزود: عملکرد نظام جمهوری اسلامی ایران طی بیش از چهل سال ، کشور را به قدرتی بزرگ در منطقه و تهدید برای سلطه گران تبدیل کرد.

او گفت: زمانی که برنامه ای قانونی به این شکل مصوب می شود باید با قدرت به مرحله اجرا برسد و به طور قطع برای این اقدام بزرگ چالش هایی نیز پیش خواهد آمد.

استاندار البرز گفت: بخش عمده ای ناآرامی ها توسط مصداقان اصلی شرارت در مناطق مختلف کشور صورت گرفت که از این طریق برای مردم زحمت ایجاد کرد و تعداد زیادی از آنها در چنگال قانون اسیر شدند.

شهبازی افزود: در ناآرامی های اخیر هیچ کدام از مراکز حیاتی استان دچار حادثه نشد و از هجده جایگاه آسیب دیده استان تنها سه  مورد در مدار فعالیت نیست که بزودی مشکل آنها حل می شود.
وی ادامه داد: جلسات تنظیم بازار و نظارت بر قیمت ها نیز به صورت منظم برگزار شد چراکه اکنون خط قرمز ما جلوگیری از افزایش قیمت ها است.
انتها پیام/

نظارت مستمر بر قیمت ها 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.