سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع عیوب شبکه‌های برق رسانی دهستان موگویی

عیوب شبکه‌های برق رسانی دهستان موگویی در شهرستان کوهرنگ رفع شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید فرهزاد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری با اشاره به آمادگی کامل حوزه بهره برداری شرکت توزیع برق استان برای ورود به فصل زمستان و بارندگی‌ها گفت: در منطقه موگویی شهرستان کوهرنگ پس از باز گشایی جاده در اوایل سال، این شرکت انجام اصلاحات اساسی در شبکه برق رسانی این منطقه را در دستور کار قرار داد.

او افزود: اصلاحات اساسی در شبکه برق رسانی این منطقه شامل تعویض ۲۸ پایه برق رسانی فرسوده، اصلاح پایه‌های کج، ریکلاژ شبکه، تعویض ۱۰۰ عدد مقره، نصب و اصلاح ۲۰ دستگاه مهار، اصلاح و تعویض ۳۵ اصله دکل فلزی، اصلاح و جابجایی خط ۲۰ کیلوولت خروجی خویه به سمت سوه، آورهال و آماده بکار نمودن دیزل ۴۰۰ کیلو ولت آمپری خویه جهت تأمین برق روستا‌های منطقه در شرایط بحرانی بود.

فرهزاد اضافه کرد: برای اجرای این اصلاحات، ۱۱ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

او با اشاره به نصب کلید مجهز به امکانات کنترل و قطع از راه دور در این منطقه با قابلیت دیتای مورد نیاز ادامه داد: خدمت رسانی و تأمین برق در مناطق دور افتاده و محروم استان از اولویت‌های کاری این شرکت است.

دهستان موگویی یکی از هفت دهستان شهرستان کوهرنگ می‌باشد که شامل ۱۵ روستای خویه، بیراهگان، سرآقاسید، صالح‌کوتاه، چین، زرک، دره‌توت، پیرعالی، ای‌ناز، درزگه، سوه، لاوه، دورک، تلو و روستا است.

انتهای پیام/ف

صرف ۱۱ میلیارد ریال اعتبار به منظور ایمن سازی شبکه برق موگویی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.