سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزودی ؛

بهره برداری از ۱۱ سامانه ثبت تخلف در جاده‌های استان همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از افتتاح ۱۱ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در ۲۰ محور استان همدان خبر داد.

مصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان افزود: هم اکنون ۴۴ سامانه دارای کد پلیس در محور‌های مواصلاتی استان فعال است که با نصب این تعداد، شمار سامانه‌های ثبت تخلف (ITS) استان به ۵۵ سامانه می‌رسد.

او گفت: مراسم افتتاحیه و بهره برداری از سامانه‌های ثبت تخلفات عبور و مرور، ششم آذرماه با حضور رییس مرکز مدیریت راه‌های کشور و جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه این اقدام در راستای جابجایی سامانه‌های ثبت تخلف به محور‌های توریستی، پرتردد و پرتصادف انجام شده است،گفت: این دوربین‌ها در مسیر رفت و برگشت محور‌های همدان گنجنامه، غار علیصدر، سه راهی نوژه به کبودراهنگ، بهار و پادگان قهرمان نصب شده است.

پناهنده با اشاره به اینکه برای نصب و راه اندازی این دوربین‌ها بیش از ۹۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ملی هزینه شده است، ابراز داشت: در این سامانه با هدف کاهش سرعت در سطح محور‌های مواصلاتی و با اندازه گیری سرعت لحظه ای، تخلف به کل اتوماتیک به مالک وسیله نقلیه با ارسال پیامک اطلاع رسانی می‌شود.

این سامانه مدرن‌ترین سامانه کنترل هوشمند سرعت لحظه‌ای و سرعت میانگین است که با استاندارد‌های بین المللی برای اعمال قانون و صدور برگه جریمه کاربرد دارد.

انتهای پیام/ د 

 

شمار سامانه ثبت تخلف جاده های همدان به ۵۵ عدد می رسد

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.