سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم:

روسازی پل مستقیم تقاطع میدان ولیعصر (عج) تا پایان هفته به پایان می رسد

حلوائی زاده گفت: عملیات سازه‌ای این پل که کمربندی امام علی(ع) را به بلوار شهید کبیری متصل می‌کند به اتمام رسیده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،عباس حلوائی‌زاده  مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با اشاره به اتمام عملیات سازه‌ای پل مستقیم تقاطع سه سطحه میدان ولیعصر (عج)، گفت: عملیات سازه‌ای این پل که کمربندی امام علی (ع) را به بلوار شهید کبیری متصل می‌کند به اتمام رسیده و به همین خاطر اقدامات بعدی در آن بلافاصله آغاز شده است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم با تاکید بر اینکه این تقاطع سه سطحه به عنوان یکی از خاص‌ترین پروژه‌های عمرانی شهر اجرا شده است، افزود: پل جهتی تقاطع نیز که کمربندی امام علی (ع) را به بلوار خلیج فارس متصل می‌کند در حال اجرا است و نهایتا تا اوایل سال آینده تکمیل خواهد شد.

حلوائی زاده  با تاکید بر اینکه تیم‌های مختلفی عملیات روسازی و نصب امکانات مختلف پل را در دستور کار دارند، تصریح کرد: تا پایان هفته کلیه عملیات روسازی، نصب تجهیزات ایمنی و چراغ‌های روشنایی پل به اتمام خواهد رسید و پروژه آماده بهره‌برداری خواهد شد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم تصریح کرد: بتن‌ریزی در ارتفاع بیش از ۳۰ متری، داربست‌گذاری سنگین و استفاده از تجهیزات و مصالح به روز داخلی از مهم‌ترین مزیت‌ها و ویژگی‌های اجرای این پروژه در شهر قم است.

انتهای پیام/ح

اتمام روسازی پل مستقیم تقاطع میدان ولیعصر (عج) تا پایان هفته

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
حسن ذالی
۱۳:۱۴ ۰۵ آذر ۱۳۹۸
با سلام و عرض ادب
مسئولان محترم شهر قم لطفا به منطقه 2 و 6 ( نیروگاه ،شیخ آباد ، امین آباد ، قلعه کامکار و ...) مخصوصا طرف کمربندی امام علی (ع) در این منطقه رسیدگی بفرمایید. چرا بین مناطق فرق می گذارید.