سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به منظور مقابله با تهدیدات آمریکا و کره جنوبی صورت گرفت؛

تاکید کیم جونگ اون بر اجرای مانور‌های سطح بالا

رئیس کره شمالی بر اجرای مانور‌های سطح بالا همانند آنچه در میدان جنگ رخ می‌دهد، تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی کره شمالی، کیم جونگ اون، رئیس کره شمالی امروز (دوشنبه) ضمن حضور در یک پایگاه نظامی در «چانیندو» واقع در ساحل جنوب غربی این کشور در بیانیه‌ای اعلام کرد: لازم است مقدمات جامع در زمینه‌های سیاسی و ایدئولوژیک و همچنین از نظر مادی و فنی انجام شود و و مانور‌های سطح بالایی برگزار شود که شرایط عملی و واقعی همانند میدان جنگ را شبیه سازی کند تا از این طریق با هرگونه ماموریت عملی و جنگی مقابله کنیم.

رئیس کره شمالی در حالی چنین اظهاراتی را بیان کرده است که آمریکا و کره جنوبی روز یکشنبه اعلام کردند با هدف احیای گفتگو‌های هسته‌ای، رزمایش سالانه «ویجیلنت اِیس» را به مدت نامحدود به حالت تعلیق در آورده‌اند. کره شمالی همه رزمایش‌های نظامی را تلاشی برای آغاز یک تهاجم توصیف کرده است و «کیم یونگ چول» مقام بلندپایه کره شمالی، روز سه‌شنبه اعلام کرد اگر آمریکا می‌خواهد شاهد از سرگیری مذاکرات هسته‌ای باشد، باید این رزمایش نظامی را به صورت کامل متوقف کند و از خصومت هایش علیه کره شمالی دست بکشد.

اجلاس سران بین دو کره در سپتامبر ۲۰۱۸ بدون امضای پیمان صلح برگزار شد. آخرین اجلاس بین دو کره در سال ۱۹۵۰ برگزار شده بود.

رئیس کره شمالی، روز پنجشنبه از شرکت در اجلاس "آسه آن" در شهر بوسان کره جنوبی خودداری کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.