سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش ۲برابری برداشت انار در باغات استان

رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان اصفهان گفت: در حال حاضر نرخ انار در بازار استان ثابت می‌ماند و بر این اساس هر کیلو انار درجه یک بین ۵تا ۸هزار تومان در بازار فروخته می شود.

نوروز علی اسماعیلی رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان اصفهان در گفت گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان اظهار داشت:در حال حاضر اصلی‌ترین مشکل بازار میوه و تره بار استان اصفهان کاهش قدرت خرید مردم است که این موضوع محصول انار استان اصفهان را هم شامل می‌شود و متاسفانه امروزه شاهد نگهداری بخش زیادی از انار استان اصفهان در انبار‌ها هستیم.

او افزود: در حال حاضر شهرستان‌هایی همچون نطنز و شهرضا بیشترین باغات انار استان اصفهان را دارا هستند.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان اصفهان تاکید کرد:خوشبختانه با مدیریتی از سوی اتحادیه میوه و تره بار استان اصفهان و افزایش برداشت انار در مناطق مختلف استان اصفهان جهت توزیع صحیح این محصول در بازار صورت گرفت هیچ کمبود اناری در بازار استان اصفهان وجود ندارد.

اسماعیلی در خصوص ازبین رفتن بخش عظیمی از باغات انار شهرستان اردستان ادامه داد:اصلی‌ترین دلیل نابودی بخش زیادی از باغات انار شهرستان اردستان عدم حمایت دولت از باغداران این شهرستان بوده است.


رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان اصفهان در خصوص سهمیه بندی بنزین و تاکید مسئولان بر گران نشدن محصولات و نظارت بر بازار میوه و تره بار استان اصفهان اضافه کرد: گشت‌های بازرسی اتحادیه میوه و تره بار استان اصفهان ۲۴ ساعته بر بازار میوه و تره بار در تمامی مناطق اصفهان بر نحوه نرخ محصولات نظارت دارند.

اسماعیلی ادامه داد:برداشت انار درمناطق مختلف استان اصفهان در مقایسه با سال گذشته ۵۰درصد افزایش داشته است.

او یاد اور شد: تمامی محصول انار باغداران اصفهانی به صورت تضمینی توسط اتحادیه میوه و تره بار استان اصفهان خریداری شده است و در حال حاضر نرخ انار در بازار استان اصفهان ثابت می‌ماند و بر این اساس هر کیلو انار درجه یک بین ۵تا ۸هزار تومان در بازار فروخته خواهد شد.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان اصفهان گفت:اصلی‌ترین راه حل مشکلات انار استان اصفهان صادرات داخلی و خارجی این محصول است که این امر با حمایت از سوی دولت محقق می‌شود.

اسماعیلی تاکید کرد:سطح کیفیت انار استان اصفهان بسیار بالاست و قابل رقابت با انار‌های مناطقی دیگر ازجمله انار ساوه و شیراز است.
 
انتهای پیام/ی
 
 

نظارت ویژه گشت‌های بازرسی اتحادیه میوه و تره بار بر قیمت بازار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد حسن
۰۰:۳۰ ۰۶ آذر ۱۳۹۸
بسیار عالی