سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار البرز مطرح کرد؛

آسیب دیدگی ۱۸ جایگاه سوخت در البرز/ افزایش قیمت ها خط قرمز ماست

استاندار البرز گفت: هجده جایگاه سوخت در جریان اغتشاشات اخیر دچار آسیب شد و تا سیزده جایگاه احیا و راه اندازی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که پیش از ظهر امروز در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، گفت: ۱۸ جایگاه سوخت در استان البرز در ناآرامی‌های چند روز گذشته دچار آسیب‌دیدگی شد.

او افزود: با تلاش دست‌اندرکاران ۱۳ جایگاه سوخت به مدار خدمات‌دهی در استان البرز بازگشت و تلاش برای احیا و بِه روز‌ رسانی ۵ جایگاه دیگر ادامه دارد.

شهبازی با بیان این که "در هر شرایطی به‌دنبال جلوگیری از افزایش قیمت کالا و خدمات در استان البرز هستیم"، گفت: با متخلفان و گران‌فروشان برخورد قانونی انجام می‌شود و خط قرمز ما افزایش نرخ است.

استاندار البرز با ابراز این که "همه باید برای جلوگیری از افزایش قیمت کالا و خدمات بسیج شوند"، افزود: ما به یک بسیج عمومی و برنامه‌ریزی در دستگاه‌های اجرایی و نظارتی نیاز داریم تا افزایش قیمت بنزین که بر مبنای قانون و در چارچوب برنامه پنج‌ساله توسعه کشور و توسط سران قوا اعمال شده است، منجر به افزایش قیمت در سایر کالا و خدمات نشود.

او گفت: از نظر شاخص‌های امنیتی، در البرز امنیت کامل برقرار است و دستگاه‌هایی، چون اطلاعات، سپاه، نیروی انتظامی با حمایت دستگاه قضایی با اشراف کامل و امنیت مردم‌محور فضا را تحت کنترل دارند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/د.خ

با اشراف "وزارت اطلاعات، سپاه و ناجا" آرامش برقرار شد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.