سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهنازی:پیش بینی می‌شد بازی سنگینی برابر پیکان داشته باشیم/ تیم ملی به المپیک نرود فاجعه رخ داده است

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت:بازی سنگینی برابر پیکان داشتیم و این مسئله پیش بینی می‌شد، این تیم هم جوان است و هم بازیکنانش تجربه زیادی دارند.

ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال سایپا پس از بازی تیمش برابر پیکان در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر والیبال که در پایان با شکست ۳ - ۰ تیمش همراه بود در گفت و گو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان داشت: ما پیش بینی می‌کردیم بازی سنگینی برابر پیکان داشته باشیم، این تیم اگرچه گفته می‌شود جوان است، اما با تجربه هم است و ما می‌بینیم که بازیکنانی در این تیم حضور دارند که برخی ۵ - ۶ سال است که بازی می‌کنند، شاید سابقه برخی از آن‌ها از بازیکنان ما بیشتر باشد همچنین آن‌ها ۲ بازیکن ملی پوش هم مانند کریمی و یلی هم دارند و تیم خوبی هستند.

او افزود: ما تمام تلاشمان را برای این بازی به کار گرفتیم، اما نتوانستیم به نتیجه دلخواه برسیم، همان طور که پیش‌تر هم گفته ام تیم ما رفته رفته بهتر می‌شود، هر ۲ تیم بازی خوبی انجام دادند، اما در برخی صحنه‌ها تمرکزمان را از دست دادیم و همین باعث شد پیکان بهتر باشد  برنده شود، البته بازی‌های زیادی مانده است و امیدوارم بتوانیم اشتباهات را جبران کنیم و به شرایط ایده آل برسیم. خوشبختانه شرایطمان بهتر از گذشته شده است و امروز هم دیدید که بازیکنانی مانند مرندی نمایش بهتری نسبت به قبل داشتند.  

سرمربی تیم والیبال سایپا درباره داوری مسابقه با پیکان بیان داشت: اکرمی یکی از داوران خوب ماست و قضاوت عالی داشت، داور خط، اما عوض شد و شاید ضعیف کار می‌کرد، به نظرم داوری که می‌خواهند بگذارند بایدبه آن اعتماد وجود داشته باشد، من نمی‌گویم همان یک اشتباهی که در بازی رخ داد خیلی تاثیر گذار بود، اما قطعا اگر ویدئو چک وجود داشته باشد شرایط بهتری رخ می‌دهد.

شهنازی  درباره رفع لیزی سالن عنوان داشت: خوشبختانه مشکلات بر طرف شده است و ما دیدیم که در بازی امروز مشکلی در زمین وجود نداشت.  

او در پایان و درباره تعطیلی احتمالی رقابت‌های لیگ برتر به دلیل برنامه‌های تیم ملی عنوان داشت:  اگر تیم ملی به المپیک نرود فاجعه رخ می‌دهد و خیلی سخت است که تیم المپیکی نشود، باید برنامه ریزی باشد تا هم تیم المپیکی شود و هم تیم‌ها متضرر نشوند، زیرا آن‌ها هم هزینه کرده اند و می‌خواهند موفق باشند. به نظرم باید هم اندیشی وجود داشته باشد و از مربیان باشگاه‌ها و تیم ملی نظرسنجی کنند، تصور می‌کنم حالا با حضور داورزنی در راس فدراسیون که کارش را به خوبی بلد است شرایط مناسبی به وجود بیاید.  


بیشتر بخوانید:

دربی خودرو سازان در تهران / کار آسان ورامینی‌ها و گنبدی‌ها برابر حریفان

پیروزی شهرداری ورامین مقابل خاتم اردکان

سیاست سپاهان در همه رشته‌ها توجه به آکادمی است/ تا ۳ سال آینده در والیبال قهرمان آسیا می‌شویم


انتهای پیام/ 

اظهارات سرمربی تیم والیبال سایپا درباره بازی با پیکان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.