سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوره آموزشی بازپیوند خانواده جمعیت هلال احمر در زاهدان آغاز بکار کرد

دوره آموزشی بازپیوند خانواده جمعیت هلال احمر استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان از امروز به مدت سه روز در زاهدان آغاز بکار کرد.

راشکی مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  اقدام برای بازپیوند اعضای خانواده‌های آسیب پذیری که به دلیل مهاجرت، درگیری مسلحانه، بلایای طبیعی، انسانی و دیگر شرایط مشابه از هم جدا شده‌اند از اولویت‌های نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر است.

رسول راشکی افزود: هر ساله هزاران نفر از اعضای خانواده‌ها بر اثر بلایای طبیعی، غیرطبیعی و انسان ساخت و مهاجرت از هم جدا می‌شوند به طوری که این افراد به دلیل قطع تماس با عزیزان خود و بی خبری از مکان و وضعیت سلامتی آنها، دچار نگرانی و رنجی زاید الوصف می‌شوند.

او ادامه داد: در این دوره آموزشی مباحثی در زمینه جستجوی اعضای خانواده‌های جدا از هم، برقراری مجدد تماس آنان با یکدیگر، به هم رساندن اعضای جدا مانده خانواده‌ها و تعیین سرنوشت کسانی که هنوز مفقود و ناپدیدند، مطرح می‌شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: در این دوره آموزشی ۳۳ نفر از اعضای جمعیت هلال احمر ۲ استان کرمان و سیستان و بلوچستان شرکت دارند

انتهای پیام/ع

دوره آموزشی بازپیوند خانواده جمعیت هلال احمر در زاهدان 

برچسب ها: هلال احمر ، خانواده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.