سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدرسه هشت کلاسه خیری در بمپور افتتاح شد

سرپرست اداره‌کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: مدرسه هشت کلاسه خیری همزمان با هفته بسیج در بمپور به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رضا سرحدی‌نیا سرپرست اداره‌کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان اظهار داشت:مدرسه هشت کلاسه خیری همزمان با هفته بسیج در بمپور به بهره‌برداری رسید.

او ادامه داد: این مدرسه دارای ۴۰۰ متر مربع گستره است که با راه اندازی آن ۴۰۰ دانش آموز بمپور از فضای آموزشی استاندارد بهره مند شدند.

او  افزود: برای راه اندازی این مدرسه ۲۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با اشاره به رویکرد مشارکت خیران مدرسه ساز و این نهاد برای ساخت مدارس افزود: هر خیری که برای ساخت مدرسه قدم بر دارد سازمان نوسازی و تجهیز مدارس با وی مشارکت می‌کند.

سرحدی نیا اظهار داشت: سیستان و بلوچستان با توجه به نرخ بالای موالید و جذب بازماندگان از تحصیل همچنان با وجود همه اقدامات مطلوب انجام گرفته در مدرسه سازی به حدود پنج هزار کلاس درس جدید نیاز دارد.

او بیان کرد: از مجموع ۱۸ هزار و ۹۵۴ کلاس درس در سیستان و بلوچستان، ۱۰ هزار و ۵۲۸ کلاس درس نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم سازی است.

انتهای پیام/ع

ساخت مدرسه هشت کلاسه خیری در بمپور 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.