سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۰ درصد سهم سیستان و بلوچستان از اعتبارات استفاده متوازن از امکانات کشور تخصیص یافته است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان گفت: ۳۰ درصد سهم این استان از اعتبارات استفاده متوازن از امکانات کشور تخصیص پیدا کرده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مهرداد عرب‌اول رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان با اشاره به نتایج هفتمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این نشست با سه دستور کار مشخص شب گذشته در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد که دستور کار نخست آن در خصوص تشریح آیین‌نامه اجرایی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، تغییرات ایجاد شده در آن و تبدیل ۱۲ کارگروه تخصصی به چهار کارگروه تخصصی بود.

او گفت: این تغییرات به اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اعلام و مقرر شد نقطه نظرات خود را مبنی بر کمیته تخصصی به دبیرخانه این شورا ارائه کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان افزود: دستور کار دوم جلسه در زمینه اعتبارات تبصره ۱۹ قانون بودجه سال ۹۸ بود که سهم استان در این اعتبارات ۸۲ میلیارد تومان و در قالب پروژه‌هایی که قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را دارد، است.

او بیان کرد: مقرر شد این اعتبار بین ۲۰ شهرستان توزیع شود که این اقدام انجام و قرار شد دستگاه‌های اجرایی پروژه‌هایی را که قابلیت واگذاری دارند به دبیرخانه اعلام کنند تا آن را به کمیته‌های برنامه‌ریزی شهرستان‌ها جهت تصویب نهایی ابلاغ کنیم.

 عرب‌اول گفت: دستور کار سوم جلسه مربوط به اعتبارات استفاده متوازن از امکانات کشور بود که در قالب ردیف ملی این اعتبارات، ۳۶۵ میلیارد تومان در اختیار استان قرار گرفت و پس از تصویب در شورای برنامه‌ریزی در قالب پروژه‌های ملی و ملی استانی منظور شده که در پیوست شماره یک قانون بودجه امسال لحاظ و توزیع شد البته تاکنون ۳۰ درصد این اعتبارات تخصیص پیدا کرده است.

انتهای پیام/ع

۳۰ درصد سهم سیستان و بلوچستان تخصیص یافته است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.