سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عرصه تولید را بسیجی وار هدایت خواهیم کرد

نوربخش حاتمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: عرصه تولید را بسیجی وار هدایت خواهیم کرد ما امروز افتخار می‌کنیم که بسیجی هستیم و در عرصه تولید حرکت ما بسیجی وار است.

 به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  حاتمی نیز با تبریک هفته بسیج،   بسیج را شجره طیبه معرفی کرد و گفت: بسیجی بودن افتخار است و ما امروز افتخار می‌کنیم که بسیجی هستیم و در عرصه تولید حرکت ما بسیجی وار است.

او بزرگداشت هفته بسیج را قدردانی از حضور بسیجیان در همه عرصه ها، خصوصا جبهه تولید و عرصه کشاورزی به حساب آورد و افزود؛ افتخار داریم در شرایط جنگ اقتصادی، در بخش کشاورزی با تفکر و حرکت بسیجی وار در راه اعتلای کشور تلاش می‌کنیم.

او  بسیجی بودن را افتخار دانست و بسیجی را نیروی مخلص و انقلابی برشمرد.

حاتمی سپس اشاره‌ای به خدمات خادمین و افتخار آفرینان موکب شهدای جهاد کشاورزی داشت و گفت؛ حرکت داوطلبانه‌ای که همکاران ما در ایام اربعین داشتند قابل تجلیل و قدردانی بود و این مراسم در این راستا برنامه ریزی شده است.

او در ادامه به گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های سازمان جهاد کشاورزی و توفیقات حاصل شده در زمینه‌های افزایش سطح زیر کشت زعفران و گلخانه‌های استان، تولید گندم و نخود استان  پرداخت.

 

انتهای  پیام/ز

 

 

مراسم تجلیل از جهادگران بسیجی و خادمین موکب جهاد کشاورزی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.