در این رابطه حامد شمس، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کار و رفاه اجتماعی گفت: سرپرستان متقاضی دریافت بسته حمایتی در صورت نداشتن سیمکارت تلفن همراه به نام خودشان حتما باید سیمکارتی برای خوشان و به نام خودشان تهیه کنند و هیچ راه چاره دیگری برای این کار وجود ندارد.
وی با اشاره به سامانه شاهکار (این سامانه وظیفه احراز هویت سرویسهایی از قبیل سیم کارتها، خطوط ثابت تلفن و اشتراکهای اینترنت، SAP و PAP، Mobile Wi-Fi و ... را بر عهده دارد و در راستای هدف افزایش امنیت تولید شده است) اظهار کرد: با استفاده از این سیستم، امر تطابق شماره موبایل با کدملی سرپرستان خانوار صورت میگیرد و اینگونه میتوان مطمئن شد که پول بسته به حساب شخص سرپرست واریز شده است.
منبع: ایسنا
انتهای پیام/