سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراده، محدودیت نمی‌شناسد

ورزشکار معلول اصفهانی با وجود شرایط ویژه‌ای که دارد، موفق شد در مسابقات کاپ آزاد کراسفیت شرکت کند و آیتم‌های این رقابت سخت را به اتمام رساند.

علی کیانوس در گفت و گوی اختصاصی با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان در خصوص نحوه ورودش به ورزش گفت: سه سال است که به بدنسازی می‌پردازم و کمتر از ۲ سال است که به صورت تخصصی کراسفیت کار می‌کنم و برای این مسابقه حدود ۲ ماه تمرینات فشرده داشتم.
 
علی کیانوس که از ناحیه یک دست دچار نقص عضو می‌باشد، از شرایط تمریناتش گفت: من مجبور بودم برای انجام یک حرکت ساده مدت زمان زیادی را به تحلیل و بررسی آناتومیکی آن بپردازم تا نحوه تعدیل کردن فشار تمرین را بر هر دو طرف بدنم را یاد بگیرم.

او در خصوص برگزاری رویداد کاپ آزاد کراسفیت در اصفهان ابراز خرسندی کرد و گفت: شرایط مسابقه نسبت به سال‌های قبل بهتر بود و داوری به صورت عادلانه انجام گرفت. بابت برگزاری این رویداد بزرگ از کمیته کراسفیت اصفهان تشکر می‌کنم.

کیانوس با شرکت در این مسابقه توجه همگان را در سالن محل برگزاری به خود جلب کرده بود، در توصیف عملکرد خود اظهار داشت: با تمرینات فشرده و رضایت بخشی که داشته ام، رکورد خوبی را توانستم به ثبت برسانم. البته برای من حضور در این مسابقه از اهمیت بیشتری برخوردار بود.
 
انتهای پیام/ش
 

گفتگو با ورزشکار معلول اصفهانی

برچسب ها: اخبار ورزشی ، معلول
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
خدا قوط علی آقا ماشاالله شیر مرد اصفان( سپاهان شهر
۲۰:۳۱ ۱۹ آذر ۱۴۰۰
ماشاالله علی آقا شیر مرد اصفحان