سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنبش جهاد اسلامی فلسطین: به نتانیاهو فرصت نخواهیم داد تا دوباره به زندگی سیاسی‌اش بازگردد

یکی از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اعلام جرم علیه نتانیاهو، تاکید کرد پایان عمر سیاسی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی فرا رسیده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی العهد، «احمد المدلل» یکی از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: پایان عمر سیاسی بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی فرا رسیده است.

«احمد المدلل» گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل به علت قدرت یافتن نیرو‌های مقاومت که قادر هستند تل آویو را با صد‌ها موشک هدف قرار دهند، در حالتی از سردرگمی سیاسی و وجودی به سرمی برد از همین رو بنیامین نتانیاهو در تشکیل کابینه خود ناکام مانده است.

وی امروز در مراسم کلنگ زنی «مجتمع پزشکی رفح» در جنوب نوار غزه به پرونده‌های فسادی که در دادگاه در انتظار نتانیاهوست، اشاره کرد و گفت: این پرونده‌های فساد نشانگر این است که عمر سیاسی وی به پایان رسیده است.

وی اظهار داشت: امروز ملت فلسطین قدرت عینی و عملی در اختیار دارد زیرا مقاومت توانسته است روند سیاسی را برای اشغالگران اسرائیلی بخصوص در دور اخیر تعیین و مشخص کند.

این فرمانده ارشد جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: مقاومت حق کامل دارد تا به تجاوزگری اسرائیل پاسخ دهد از همین رو این فرصت را به نتانیاهو نخواهیم داد تا دوباره به زندگی سیاسی بازگردد زیرا مقاومت برای پاسخگویی به هرگونه تجاوزگری اشغالگران در آمادگی کامل به سر می‌برد.

احمد المدلل درباره موضع آمریکایی‌ها در خصوص شهرک سازی صهیونیست‌ها گفت: مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا شهرک سازی را قانونی و مشروع اعلام کرد او با این کار خود جنگ علیه قعطنامه‌های بین‌المللی، ملت فلسطین و آرمان فلسطین را شروع و اعلام کرد. این موضوع به درگیری‌ها میان فلسطینیان و اشغالگران اسرائیلی دامن می‌زند.

وی افزود: پمپئو با این تصمیم به اشغالگران اسرائیلی چراغ سبز نشان داد تا به شهرک سازی خود ادامه دهند و همچنین ریختن خون فرزندان ملت فلسطین و یهودی سازی مقدسات را مباح بدانند.

چند روز پیش مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا، با اعلام اینکه شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری نقض قوانین بین‌المللی نیست، بار دیگر حمایت واشنگتن از اشغالگری این رژیم را نشان داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.