سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار بوشهر:

باید با رونق تولید با تحریم‌های ظالمانه آمریکا مقابله کنیم

استاندار بوشهر گفت: تنها راه مقابله با تحریم‌های ظالمانه آمریکا رونق تولید است زیرا اگر کسب و کار رونق یابد دشمن نمی‌تواند مشکلی ایجاد کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع رونق تولید با اشاره به موج‌سواری دشمن بر مشکلات اقتصادی جامعه بیان کرد: دشمن هر چند مشکلاتی در عرصه اقتصادی  وجود آورده، ولی نمی‌تواند به اهداف خود دست یابد.

او افزود: فشارهای دشمن سبب استفاده از ظرفیت‌های مختلف جامعه شد و دشمن نتوانست به هدف خود برسد.

استاندار بوشهر گفت: باید برای برطرف کردن موانع در بخش تولید تلاش بیشتری شود و همه پای‌کار باشند و چاره اندیشی و گره‌گشایی کنند.

گراوند بر پرداخت تسهیلات اعتباری از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه تاکید کرد و افزود: استان بوشهر در پرداخت تسهیلات رونق تولید در کشور پیشتاز است که با توجه به وجود ظرفیت بالای تولید در این استان باید از دیگر منابع اعتباری در حل مشکلات واحد‌های تولیدی استفاده کرد.

او همچنین با اشاره به فعالیت بیش از ۱۵۰۰ واحد تولیدی در استان بیان کرد: همکاری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ضروری است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه عملکرد مدیران دستگاه‌ها بر مبنای فعالیت در حوزه اقتصادی ارزیابی می‌شود، گفت: باید تعهدات شهرستان‌های ۱۰ گانه استان در عرصه رونق تولید و طرح‌های اقتصادی بر اساس برنامه زمان‌بندی محقق شود.

گراوند، عنوان کرد: فعال سازی واحد‌های تولیدی نیمه فعال و راکد و تکمیل واحد‌های دارای ۶۰ درصد پیشرفت به بالا در اولویت است.

انتهای پیام/ک

فشارهای دشمن سبب استفاده از ظرفیت‌های مختلف جامعه شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.