سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وظیفه ذاتی پلیس حفظ امنیت جامعه و برخورد با هرگونه ناآرامی و اغتشاش است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: برخورد پلیس با اغتشاشگران و مخلان نظم و امنیت عمومی سخت و قاطع است و همه آن‌ها در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سردار "علی اکبر جاویدان" در دیدار با دو تن از اعضای مجمع نمایندگان استان کرمانشاه اظهار داشت: وظیفه ذاتی پلیس حفظ امنیت جامعه و برخورد با هرگونه ناآرامی و اغتشاش است.

او با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر، پلیس از همان ابتدا در صحنه حضور داشت، گفت: پس از آنکه مردم با بصیرت صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند نیروی انتظامی با قدرت به میدان آمد و توطئه دشمنان را خنثی کرد.

سردار جاویدان بیان کرد: برخورد با اغتشاشگران و ناامن کنندگان فضای جامعه یکی از مطالبات مهم مردم بود که پلیس برای تحقق این مطالبه پای کار آمد و قاطعانه با اراذل و اوباش برخورد کرد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با بیان اینکه برخی‌ها با سوء استفاده از مطالبه گری عامه مردم و تحت تاثیر جو رسانه‌ای دشمنان نظام و انقلاب، دست به اقداماتی زدند که در شان کشور و نظام جمهوری اسلامی نبود،بیان کرد: پلیس نیز بنابر وظیفه ذاتی خود مقتدرانه با عوامل آشوب و ناامنی برخورد کرد.

او با تاکید بر اینکه حساب افرادی که به دنبال ایجاد اغتشاش و ناامنی هستند با عموم مردم متعهد و انقلابی جداست، گفت: نیروی انتظامی قاطعانه در برابر افرادی که به دنبال آشوب و ناامنی در سطح جامعه باشند ایستاده و اجازه نخواهد داد این عده معدود باعث بی نظمی و هرج و مرج شوند.

سردار جاویدان حمایت مسئولان استان از اقدامات و برنامه‌های پلیس را باعث ارتقاء روحیه نیرو‌های پلیس در راستای خدمات رسانی بهتر به مردم دانست.

انتهای  پیام/ز

 

 

مردم با بصیرت صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.