سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبارحوادث سوم آذر ماه ۹۸؛

دستگیری ۳ سارق وکشف ۳۰ میلیارد ریال اموال مسروقه منزل در اصفهان / کشف بیش از ۲۹ کیلو مواد افیونی در نائین

مهم‌ترین حوادث امروز سوم آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مهم‌ترین حوادث امروز سوم آذر ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری ۳ سارق وکشف ۳۰ میلیارد ریال اموال مسروقه منزل در اصفهان

سرهنگ "حسین ترکیان" سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت منزل درمنطقه شرق شهر اصفهان، بلافاصله کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت وارد عمل شدند.

او افزود: کارآگاهان پس از انجام یکسری کار‌های تخصصی موفق شدند ۳ سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: سارقان در بازجوئی‌های پلیس به سرقت ۳۰ میلیارد ریال اموال از منازل مردم و فروش اموال به ۶ مالخر اعتراف کردند.

سرهنگ ترکیان با اشاره به دستگیری مالخران این پرونده اظهار داشت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
سرپرست پلیس آگاهی اصفهان تاکید کرد: اموال مسروقه کشف شده نیز پس از انجام یکسری اقدامات قانونی به مالکان بازگردانده می‌شود.
 

کشف بیش از ۲۹ کیلو مواد افیونی در نائین

سرهنگ "ایرج کاکاوندفرمانده انتظامی شهرستان نائین بیان داشت: عوامل کلانتری انارک حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ که از ۳ راهی "اردکان- چوپانان" در حال تردد بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار مقدار ۱۰ بسته حاوی ۹ کیلو و ۸۷۰ گرم حشیش ۴۵ بسته کوچک حاوی ۱۹ کیلو و ۷۱۵ گرم تریاک که بطرز ماهرانه‌ای زیر صندوق عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه ۲ سوداگر مرگ نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین در پایان تاکید کرد: مبارزه با ابر آسیب اعتیاد و سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار پلیس است و نیروی انتظامی اجازه جولان و سرکشی به آنان را نخواهد داد.
 

مدیر یک آژانس هواپیمایی در اصفهان به جرم کلاهبرداری

سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی شکایت تعداد زیادی از شهروندان در شهرستان شاهین شهر و میمه مبنی بر کلاهبرداری یک آژانس هواپیمایی و جهانگردی از آنان موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در تحقیقات صورت گرفته توسط کارآگاهان مشخص شد این دفتر به صورت غیر قانونی در زمینه اخذ ویزا و اقامت هموطنان در خارج از کشور فعالیت داشته و به این بهانه نیز اقدام به بستن قرارداد با مشتریان و اخذ مبالغ سنگین از آنان کرده است.

سردارمعصوم بیگی با بیان اینکه این دفتر پس از مدتی تعطیل و کارکنان آن متواری شده بودند گفت: بررسی‌های صورت گرفته حاکی از کلاهبرداری ۱۵ میلیارد ریالی آژانس هواپیمایی و جهانگردی از ۴۰ نفر بود.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: سرانجام کارآگاهان با تلاش شبانه روزی و به کارگیری یک سری اقدامات علمی و تخصصی موفق شدند یکی از مدیران متواری این دفتر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند که وی پس از دستگیری در مواجهه با مدارک و مستندات ارائه شده به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه تحقیقات کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل مرتبط با این پرونده کماکان ادامه دارد به شهروندان توصیه کرد از پرداخت وجوه به مؤسسات و دفاتری که به صورت غیر قانونی وغیر مجاز فعالیت می‌کنند خودداری کرده و در صورت مشکوک شدن به فعالیت این گونه دفاتر موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

کشف بیش از یک تن زیتون فاسد در نجف آباد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نجف آباد گفت: در بازرسی کارشناسان گروه مهندسی بهداشت محیط از یک واحد صنفی بیش از یک تن زیتون فاسد و کپک زده کشف شد.

علیرضا غیور افزود: این واحد صنفی مهر و موم و زیتون‌های فاسد معدوم شد.
انتهای پیام/م
برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.