سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو شورای شهر تهران مطرح کرد:

اغتشاش‌گران و غارت‌گران اموال عمومی از مردم نیستند

میرلوحی گفت: مردم در همان روز‌های ابتدایی برخی اعتراض‌ها صف خود را از صف اغتشاش‌گران جدا کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران در واکنش به تخریب، آتش زدن و غارت اموال عمومی، ضمن محکوم کردن اقدام‌های هفته گذشته اغتشاش‌گران، گفت: متأسفانه در بعضی از موارد اغتشاش‌گران از مطالبه‌های مدنی مردم سوءاستفاده می‌کنند و اگر اشکالی از سوی مردم به طرحی وجود دارد، از این ایراد‌های موجود سوءاستفاده می‌کنند.

عضو شورای شهر تهران با تأکید بر این نکته که مردم خیلی زود صف خود را از اغتشاش‌گران جدا کردند، گفت: باتوجه به این نکته که ما در سطح بین‌المللی در حال حاضر مزاحمت‌های دیگر کشور‌ها را بر روی اقتصاد خود داریم، باید بتوانیم اعتراض‌های به حق مردم به مسائل را مورد توجه قرار دهیم تا در مقاطع مختلف مورد سوءاستفاده قرار نگیرد و باید به این نکته تأکید کنم افرادی که به جان شهروندان حمله می‌کنند و اموال آن‌ها را غارت می‌کنند از مردم نیستند.

میرلوحی تصریح کرد: مردم حساب خود را در همان روز‌های ابتدای آغاز اغتشاشات از آشوب‌طلبان و اشرار جدا کردند و همین راه را نیز ادامه دادند و به طور حتم هیچ شهروندی در حالی که ما با کمبود وسایل حمل‌ونقل عمومی مواجه هستیم، اموال عمومی مانند اتوبوس را آتش نمی‌زند.

او تصریح کرد: ما باید مسیر اعتراض به حق مردم را هموار کنیم و به همین روش پرونده افرادی که قصد آشوب و تخریب اموال عمومی را دارند بسته می‌شود.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.