سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعمیر ۲ هزار واحد مسکونی روستایی در ملایر

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ملایر از تعمیر ۲ هزار واحد مسکونی روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،داوود سوری، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ملایر با بیان اینکه از محل اعتبارات ملی امسال ۴ میلیارد تومان برای بازسازی طرح‌های عمرانی به شهرستان ملایر اختصاص یافت، گفت: تاکنون ۸ میلیارد تومان اعتبار از محل ملی، استانی و قیر اعتباری به این شهرستان اعلام شد.

او با اشاره به اینکه میزان تخصیص قیر اعتباری تا کنون ۳۰ درصد بوده و در صورت تخصیص، رقم این اعتبارات به بیش از ۱۲ میلیارد تومان می‌رسد، ادامه داد: در خسارت سیلاب فروردین امسال ۸ هزار واحد خسارت دیده در این شهرستان ارزیابی شد که ساخت  هزار و ۷۲۱ واحد خسارت دیده سیلاب امسال و تعمیر  ۲ هزار واحدتاکن. ن انجام شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ملایر با بیان اینکه حدود ۷۰ درصد این واحد‌ها موفق به عقد قرارداد شده اند و بقیه مساعدت و همکاری بانک‌ها را می‌طلبد، اضافه کرد: تمامی واحد‌های تعمیری به بانک معرفی شده و عملیات تعمیر آن‌ها به پایان رسیده است.

او با اشاره به اینکه در کنار بازسازی، مقاوم سازی مسکن روستایی نیز با سهمیه هزار و ۲۶۴ واحد در حال معرفی به بانک و پیگیری است، ادامه داد: از محل قیر اعتباری پارسال ۲۵ طرح تعریف شد که ۱۹ طرح آن اجرا و آسفالت آن‌ها به پایان رسیده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ملایر سهمیه بازسازی مسکن روستایی این شهرستان را ۱۳۶ میلیارد تومان و طرح ویژه مقاوم سازی را ۵۱ میلیارد تومان و در مجموع ۱۸۷ میلیارد تومان عنوان کرد.

انتهای پیام/ب


بازسازی مسکن روستایی در ملایر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.