سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز ۳ آذر ماه ۹۸؛

دستگیری سارق منازل لنگرود/ کشف مواد مخدر در صومعه سرا و رشت

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه ۳ آذر ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

سارق منزل در لنگرود دستگیر شد

سرهنگ مجید نیکوئی، فرمانده انتظامی لنگرود گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه ماموران انتظامی پس از بررسی صحنه‌های سرقت یک متهم را در خصوص این پرونده‌ها شناسایی کردند، افزود: متهم پس از هماهنگی قضایی در مخفیگاهش در شهر لنگرود دستگیر شد.

فرمانده انتظامی لنگرود با بیان اینکه متهم در بررسی فنی پلیس به ۹ فقره سرقت از منازل مسکونی در سطح شهرستان لنگرود اعتراف کرد، اظهار داشت: سارق ۲۵ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ نیکوئی از شهروندان خواست: با اقدامات پیشگیرانه زمینه ارتکاب جرم را از سارقان سلب کرده و با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات در مورد هرگونه مورد مشکوک از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس، نیروی انتظامی را در ایجاد امنیت پایدار یاری کنند.

۱۵ کیلو تریاک در صومعه‌سرا کشف شد

سرهنگ رضا کوهستانی، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات پلیسی فردی را که در زمینه توزیع مواد مخدر در سطح این شهرستان فعالیت داشت، شناسایی کردند.

او با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی ماموران انتظامی به منزل متهم اعزام شده و در بازرسی از این مکان ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و یک عدد وافور کشف کردند، اظهار داشت: در این راستا متهم ۴۴ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی لنگرود تصریح کرد: اعتیاد سر منشاء بسیاری از آشفتگی‌ها و از هم گسیختگی‌های اجتماعی همچون طلاق، انحراف جنسی و نزاع است.

کشف بیش از ۱۲ کیلو تریاک در رشت

احداله احدی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی دریافت گزارش مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او با بیان اینکه پلیس با انجام تحقیقات میدانی و نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرد، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان اظهار داشت: پس از تعقیب و مراقبت انجام شده توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، خودروی پژو ۴۰۵ متهم در محور سراوان به رشت شناسایی و متوقف شد.

احدی اظهار داشت: در بازرسی از خودروی مورد نظر ۱۲ کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و متهم ۴۵ ساله به همراه ۲ همدست ۴۵ و ۴۸ ساله‌اش دستگیر شدند.

او با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند از شهروندان خواست: هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.