سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انصاری فرد: بحث اولتیماتوم دادن به کالدرون را تکذیب می کنم/ سه شنبه این هفته به بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس پول می دهیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در جلسه امروزمان هیچ اولتیماتومی به کالدرون نداده ایم و با اقتدار از او حمایت می کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسن انصاری فرد درباره جلسه امروز(شنبه) خود با گابریل کالدرون، سرمربی پرسپولیس بیان کرد: همواره پس از بازی های مان با کالدرون جلسه داریم اما با توجه به اینکه سه شنبه این هفته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با صنعت نفت بازی داریم، پیش از تمرین امروز جلسه ای با کالدرون برگزار کردیم تا بازیکنان تجدید روحیه داشته و از لحاظ روحی آسیب نبینند‌. آنها باید اطمینان پیدا کنند که تیم بسیار قوی داریم و هیچ مشکلی نیست.

او افزود: به کالدرون اطمینان دادیم که با اقتدار از او حمایت می کنیم تا پرسپولیس در بازی فوق العاده حساس با صنعت نفت برنده شود و تیم در شرایط عادی خودش قرار بگیرد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا در جلسه امروز به سرمربی آرژانتینی این تیم اولتیماتوم داده است، توضیح داد: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و با قدرت بحث اولتیماتوم دادن به کالدرون را تکذیب می کنم.

انصاری فرد درباره تاثیر محرومیت کالدرون در شکست این تیم از نفت مسجد سلیمان گفت: نسبت به رای صادرشده علیه کالدرون اعتراض خود را به کمیته های انضباطی و استیناف اعلام کردیم چراکه او مستحق محرومیت نبود. به هر حال غیبت مربی کنار زمین روی تیم تبعات منفی دارد. در بازی با نفت مسجد سلیمان هم این موضوع کامل لمس شد.

او درباره اعتراض باشگاه پرسپولیس به نگاه تبعیض آمیز ارکان قضائی فدراسیون فوتبال گفت: ما به چنین موضوعی اعتقاد داریم و اعتراض شفاهی و کتبی خود را به روسای کمیته انضباطی و استیناف اعلام کردیم.

انصاری فرد افزود: مرتب با کادرفنی و مدیر تیم جلسات روتینی داریم و سعی می کنیم کمبودهایی که مربی احساس می کند رفع کنیم. قرار است سه شنبه این هفته بخشی از پول بازیکنان و کادرفنی را به صورت کامل پرداخت کنیم تا از لحاظ مالی عقب افتادگی نداشته باشیم. سه بازیکن جدید را هم به کالدرون معرفی کرده ایم تا از بین آنها هر کدام را خواست انتخاب کند. این بازیکنان کیفیت بسیار خوبی دارند و هر موضوعی قطعی شود به اطلاع هواداران می رسانیم. آنها مطمئن باشند در نیم فصل دوم پرسپولیس جدیدی خواهند دید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: امیدواریم در ۴ بازی باقی مانده تا پایان فصل بازیکنان و کادرفنی مان شرایط خوبی داشته باشند تا همچنان در کورس رقابت قرار داشته باشیم.

او درباره آخرین وضعیت فسخ قرارداد جونیور براندائو با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: اگر تا نیم فصل کالدرون بحث بی نیازی به براندائو را به باشگاه اعلام کند برای فسخ قرارداد جونیور اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اظهارات انصاری فرد درباره پرسپولیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.