سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اولین جشنواره و مسابقات قهرمانی استان کاراته در کرمانشاه

رئیس هیئت کاراته استان کرمانشاه گفت : اولین دور مسابقات کاراته قهرمانی استان کرمانشاه در سال جاری با حضور ورزشکاران تمامی سبک هاب کنترلی در آذرماه برگزار می شود .

سعید نصراللهی رئیس هیئت کاراته استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،گفت : این مسابقات در تمامی اوزان تمامی رده های سنی و در دو بخش آقایان و بانوان و با هدف ایجاد انگیزه در ورزشکاران نونهال کمتر از 10 سال در این رده سنی به صورت جشنواره برگزار می شود .

او گفت : این مسابقات در بخش بانوان در تاریخ 7 و 8 آذر ماه و در بخش آقایان در تاریخ 14 و 15 آذر ماه با هدف گردهمایی تمامی سبک های کنترلی کاراته شناسایی استعدادهای برتر این رشته و معرفی رشته کاراته به علاقه مندان در خانه کاراته استان برگزار می شود .

او با بیان این مطلب که شرایط حضور در این مسابقات پیش از این اطلاع رسانی شده است افزود : شرایط و دستورالعمل برگزاری این مسابقات پیش از این اعلام شده است و ورزشکاران مربیان و باشگاه های علاقه مند می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با هیات کاراته استان تماس بگیرند .

نصراللهی در خصوص تعداد ورزشکاران حاضر در این مسابقات و جشنواره گفت : با توجه به اطلاع رسانی های صورت گرفته اعتبار مسابقات که قهرمانی استان خواهد بود و در گزینش ورزشکاران جهت تیم استان تاثر خواهد داشت و عدم محدودیت سبکی انتظار می رود شاهد ورزشکاران بسیار زیادی در این مسابقات باشیم.

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه گفت : از مهمترین دستورالعمل های ذکر شده در این مسابقات دارا بودن کارت بیمه ورزشی است و اجازه حضور و فعالیت هیچ ورزشکاری بدون دارا بودن کارت بیمه ورزشی در مسابقات و این جشنواره داده نخواهد شد.

 

 

انتهای پیام/د

اولین جشنواره و مسابقات کاراته قهرمانی استان  برگزار می شود

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.