سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هفته چهاردهم لیگ آزادگان؛

شکست سنگین سپیدرود در نخستین حضور دست نشان/ پیروزی خفیف شاگردان روانخواه

در چارچوب بازی‌های هفته چهاردهم لیگ آزادگان، امروز ۲ دیدار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب بازی‌های هفته چهاردهم لیگ آزادگان، امروز ۲ دیدار برگزار شد که نیروی زمینی و مس کرمان موفق شدند برابر حریفانشان به پیروزی برسند.

نیروی زمینی در ورزشگاه خانگی خود موفق شد با یک گل داماش گیلان که در هفته‌های گذشته نتایج خوبی کسب کرده بود را شکست دهد. شاگردان روانخواه با پیروزی در این دیدار ۱۸ امتیازی شدند و موقتا در رده دهم قرار گرفتند. داماش گیلان نیز با ۲۱ امتیاز در رده هشتم قرار دارد.

در دیگر بازی امروز هم مس کرمان با نتیجه سه بر یک سپیدرود را در رشت شکست داد تا نادر دست نشان در نخستین حضورش روی نیمکت سپیدرود در فصل جدید، متحمل شکست سنگینی شود. میثم تهی دست، شروین بزرگ و مهرداد قنبری گلزنان مس در این دیدار بودند. تک گل سپیدرود را هم جواد آقایی پور در دقیقه ۶۸ بازی به ثمر رساند.


بیشتر بخوانید: زمان برگزاری دیدار های معوقه لیگ دسته یک اعلام شد


مس کرمان با پیروزی در این دیدار خارج از خانه جمع امتیازاتش را به ۲۱ رساند و در رده هفتم جای گرفت. سپیدرود رشت نیز با ۱۵ امتیاز همچنان در رده دوازدهم قرار دارد.

بقیه دیدار‌های هفته چهاردهم از فردا و روز چهارشنبه پیگیری خواهد شد و با نتایجی که در دیدار‌های باقی مانده رقم خواهد خورد، احتمالا جایگاه این ۴ تیم دستخوش تغییر خواهد شد.

انتهای پیام/

نتایج رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ آزادگان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.