سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از توان تولیدکنندگان داخلی در مدیریت شهری

مدیرعامل همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: آماده ایم از توان تولید کنندگان داخلی در مدیریت شهری استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، میثم کرمانی مدیرعامل همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی  در جلسه ای مشترک با مسئولان پارک‌های مشهد و برخی مسئولان شهر‌های استان، گفت: آماده ایم از توان تولید کنند گان داخلی به ویژه شرکت ها‌ی فعال در مناطق محروم و کم برخوردار خراسان رضوی به منظور تامین گل و گیاه مورد نیاز مشهد بهره ببریم.
 
 او ادامه داد: همچنین می توانیم با انجام تعامل با شرکت‌های دانش بنیان داخلی و خارجی از علم و فناوری روز دنیا برای بهبود وضعیت گل و گیاه و آبیاری فضای سبز شهری استفاده کنیم.

مدیرعامل همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی در همین جلسه و نشست با شهردار و اعضای شورای شهر یونسی، گفت: استفاده از ظرفیت‌های سازمان در جهت احیا و ارتقا و ساماندهی ظرفیت‌های گردشگری و بهره گیری از پتانسیل مناطق کویری شهر یونسی باید در دستور کار قرار گیرد.

حمید زارع حسینی، شهردار یونسی نیز در این جلسه گفت: با توجه به جذب گردشگر در کویر یونسی به عنوان نزدیکترین منطقه کویری به مرکز خراسان رضوی، برنامه ریزی و تدوین طرح‌های اقتصادی برای سازماندهی حوزه گردشگری در اولویت کار شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار گرفته است.
 
یونسی شهری است که در بخش یونسی شهرستان بجستان خراسان رضوی قرار دارد و نزدیک ترین منطقه کویری به مشهد به شمار می رود.
 
انتهای پیام// م.ب
 

برنامه ریزی برای بهره گیری از ظرفیت گردشگری خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.