سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فقر فرهنگی و اقتصادی بزرگترین مشکل سیستان و بلوچستان است

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: براساس بررسی انجام شده، با وجود ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فراوان؛ فقر فرهنگی و اقتصادی از جمله بزرگترین و مهمترین معضلات و مشکلات این استان پهناور به شمار می‌آید.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان  امروز در دیدار مدیرکل، معاونان و جمعی از کارکنان اداره کل امور اقتصادی و دارایی سیستان و بلوچستان با وی اظهار داشت: باوجود ظرفیت‌های خدادادی و انسان محوری موجود در این خطه، سیستان و بلوچستان باید کمک کننده سایر استان‌ها باشد، اما اکنون استان‌های دیگر کشور معین بسیاری از مسائل این خطه پهناور شده اند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی محامی با اشاره به این که مشکل امنیت تابع فقر اقتصادی و فرهنگی است، اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی خدمات و بودجه‌های خوبی به سیستان و بلوچستان تخصیص داده، ولی از آن‌ها در برخی حوزه‌ها به درستی استقاده نشده است.

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: فقدان برنامه ریزی و مدیریت را در برخی حوزه‌های استان شاهدیم البته اقدامات خوبی هم برای بهبود وضعیت صورت گرفته، اما راضی کننده نیست.

امام جمعه زاهدان تاکید کرد: با وجود همه این مشکلات نباید از برنامه ریزی مدیریت و نیروی انسانی مایوس شد بلکه باید تلاشمان را برای رفع مشکلات انجام دهیم.

انتهای پیام/ع

نظام جمهوری اسلامی خدمات و بودجه‌های خوبی به سیستان و بلوچستان تخصیص داده

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.