سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایداری جو تا پایان هفته جاری در استان اصفهان

کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت:از امروز تا پایان هفته جاری به دلیل پایداری نسبی جو و سکون هوا شرایط برای افزایش غلظت آلاینده‌های جوی، کاهش کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان و ناسالم شدن هوا برای گروه‌های حساس مهیاست.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الله علی‌عسگریان کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به استقرار جوی پایدار در استان طی سه روز آینده، اظهار کرد: آسمان بیشتر مناطق استان در این مدت صاف تا نیمه ابری و گاهی وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود.

او افزود: از امروز تا پایان هفته جاری به دلیل پایداری نسبی جو و سکون هوا شرایط برای افزایش غلظت آلاینده‌های جوی، کاهش کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان و ناسالم شدن هوا برای گروه‌های حساس مهیاست.

کارشناس پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: اوج آلودگی هوای کلانشهر اصفهان در روز‌های سه‌شنبه و چهاشنبه خواهد بود.

علی‌عسگریان با اشاره به کاهش یک تا دو درجه کمینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، ادامه داد: بویین میاندشت با دمای ۱۴ درجه سانتی‌گراد زیر صفر و خوروبیابانک با دمای ۱۷ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

او اضافه کرد: بیشینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به دو درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

انتهای پیام/م

 

وضعیت جوی هوای استان اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.