سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساخت و ساز‌های غیرمجاز سوادکوه شمالی زیر ذره بین

مدیرجهاد کشاورزی سوادکوه‌شمالی گفت: ۲۲۰ متر بنای غیرمجاز آبان ماه امسال در سوادکوه شمالی تخریب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، قاسم حکمت‌شعار مدیرجهاد کشاورزی سوادکوه‌شمالی با اشاره به بازدید به عمل آمده توسط کارشناسان امور اراضی جهاد کشاورزی سوادکوه‌شمالی از اراضی این شهرستان گفت: آبان ماه امسال چهار مورد تغییر کاربری غیرمجاز در ۲۲۰ مترمربع بنا و ۳۰ متر دیوارکشی در زمین‌های کشاورزی شهرستان شناسایی و اخطار کتبی صادر شد.

او با بیان اینکه هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی، غیر قانونی است، افزود: مالکین اراضی کشاورزی قبل از هرگونه اقدام برای تغییر کاربری اراضی خود برای دریافت مشاوره و مجوز‌های قانونی به این مدیریت و مرکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

حکمت‌شعار با بیان اینکه جهاد کشاورزی نقش بسزایی در تضمین امنیت غذایی و صیانت از زمین‌های زراعی و باغی دارد، گفت: مجازات ساخت غیرمجاز، جریمه نقدی و تخریب بناست و در برخی موارد محکومیت به حبس نیز دارد.

مدیرجهاد کشاورزی سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه از مصادیق تغییر کاربری غیرمجاز دیوارکشی، ساخت و ساز و استقرار کانکس بدون مجوز است، افزود: یک مورد اجرای حکم برابر شکایت ماده ۳ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی طی تغییر کاربری به صورت دیوارکشی به طول ۵۰ متر مربع در روستای اندارگلی شهرستان سوادکوه شمالی اجرا شد.

انتهای پیام/ م

تخریب ۲۲۰ متر بنای غیرمجاز در سوادکوه شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.