سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشان: پرسپولیس بازی خوبی انجام نداد/ بازیکنان سردرگم بودند

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان سردرگم بود و آن تعامل همیشگی در میان بازیکنان وجود نداشت.

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص شکست پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: روز گذشته بازی خوبی شاهد نبودیم، زیرا پرسپولیس نتوانست در این دیدار نتیجه خوبی بگیرد و اگر شرایط به همین گونه پیش برود، پرسپولیس از کورس قهرمانی عقب می‌افتد. پرسپولیس باید بتواند امتیاز بازی‌های خانگی را بگیرد تا برای قهرمانی در لیگ مدعی باشد. به هر حال پرسیولیس بازی خوبی انجام نداد و  در ادامه باید هر چه زودتر مشکلات تیم برطرف شود تا روان‌تر و بهتر بازی کند و بتواند از موقعیت‌ها نهایت بهره را ببرد.


بیشتر بخوانید: پرسپولیسی‌ها دلتنگ برانکو شدند


درخشان در پاسخ به این پرسش که قدرت نفت مسجد سلیمان که در فصل جدید هیچ شکستی تجربه نکرده تا چه اندازه در نتیجه این بازی تاثیرگذار بود گفت: نمی‌توانیم چنین موضوعی را ملاک قرار دهیم، زیرا هر تیمی که مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد، رو به بازی بسته و دفاعی می‌آورد و به ضد حملات چشم می‌دوزد تا از این راه دروازه پرسپولیس را باز کنند. نفت مسجد سلیمان هم در بازی روز گذشته همین کار را کرد و آن ها با تلاش‌های زیادی که کردند توانستند نتیجه لازم را بگیرند. پرسپولیس باید سعی کند تا این مشکل حل شود، زیرا هر تیمی که برابر پرسپولیس قرار می‌گیرد، از این برنامه استفاده می‌کند و باید راهکار‌هایی برای عبور از دفاع پرتعداد حریفان پیدا شود تا پرسپولیس بتواند به گل برسد.  

پیشکسوت پرسپولیس افزود: پرسپولیس در برابر نفت مسجد سلیمان سردرگم بود و آن تعامل همیشگی در میان بازیکنان وجود نداشت و بازیکنان تنها آنچه به ذهنشان می‌رسید را  انجام می‌دادند.


بیشتر بخوانید: پرسپولیس صفر - نفت‌مسجدسلیمان یک/ باخت شاگردان کالدرون راه صعود را برای استقلال هموار کرد


او با انتقاد از کالدرون بابت عملکردش در پرسپولیس تصریح کرد: به اعتقاد من کالدرون نتوانسته از داشته هایش و بازیکنانی که در اختیار دارد، به خوبی استفاده کند. متاسفانه از بازیکنان در پُست‌های تخصصی شان به خوبی استفاده نمی‌شود و همین موضوع باعث می‌شود تا کمی سردرگمی گریبان گیر تیم شود و این سردرگمی اجازه نمی‌دهد پرسپولیس روند خوبش را ادامه دهد تا بتواند خوب بازی کند و با موقعیت سازی‌های فراوان به گل برسد.  

درخشان در واکنش به شایعات برکناری کالدرون از هدایت پرسپولیس عنوان کرد: به اعتقاد من تاکنون کالدرون فرصت کافی داشته است. به هر حال ۱۱ هفته از لیگ گذشته و این زمان کمی نیست. او باید در این مدت از توانایی‌های بازیکنان باخبر می‌شد و اشکالات را رفع می‌کرد و تیم منسجم تری را آماده مسابقات می‌کرد.


بیشتر بخوانید: حیدری: پرسپولیس نیاز به شوک دارد/ باید زمینه بازگشت برانکو فراهم شود


سرمربی پیشین پرسپولیس افزود: کسانی که در کنار سرمربی پرسپولیس هستند باید به او کمک بیشتری کنند تا او از فشار خارج شود و بتواند تیمی بهتر بسازد تا پرسپولیس در ادامه کار نتایج بهتری کسب کند.  

انتهای پیام/ 

انتقاد درخشان از کالدرون

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.