سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق سیم کابل مخابرات در "آزادشهر"

یک سارق حرفه‌ای سیم کابل مخابرات در آزادشهر گلستان دستگیر شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فرمانده انتظامی استان گلستان از شناسایی و دستگیری سارق سابقه دار و کشف ۲۱ فقره سرقت سیم کابل مخابرات در شهرستان "آزادشهر" خبر داد.

سردار روح الامین قاسمی اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم کابل مخابرات و قطعی تلفن در برخی محلات و روستا‌های "آزادشهر" دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: ماموران در بررسی‌های اولیه صحنه‌های سرقت و با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار سرقت سیم کابل را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان افزود: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های صورت گرفته، ابتدا منکر هر گونه جرمی بوده، هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شدند، لب به سخن گشوده و به سرقت‌های خود اعتراف کرد.

سردار قاسمی خاطر نشان کرد: متهم در روند تحقیقات به ۲۱ فقره سرقت سیم کابل اعتراف و پس از بازسازی صحنه و شناسایی شکات با تشکیل پرونده برای ادامه رسیدگی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان گلستان در پایان از تعامل و مشارکت شهروندان با پلیس قدردانی و از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک با تلفن ۱۱۰ تماس بگیرند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت ، قطع تلفن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.