سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قیمت روز برنج ،قند و شکر در بازار خراسان رضوی+ تصویر/ افزایش قیمتی در کالاهای اساسی نداشتیم

مدیر بازرسی اصناف خراسان رضوی گفت: بازار تحت کنترل و شرایط در روال عادی قرار دارد و در حوزه ی کالای اساسی هیچ گونه افزایش قیمتی نداشتیم.

امیر دلداری مدیر بازرسی اصناف خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  گفت: اخیراً شاهد افزایش قیمت برنج پاکستانی بودیم، اما با تدابیر صورت گرفته  قیمت برنج پاکستانی هم اکنون به کیلویی هشت هزار و ۹۰۰ تومان افت کرده است.

او تصریح کرد: در بازار کالا‌های اساسی روغن به فراوانی یافت می شود که قیمت آن به نسبت میانگین کشوری پایین‌تر است.
 
مدیر بازرسی اصناف خراسان رضوی گفت: قیمت مصوب روز شکر سفید فله چهار هزار ۷۰۰ تومان، برنج پاکستانی هر کیلو هشت هزار و ۹۰۰ تومان و برنج داخلی طارم اعلاء به ازای هر کیلو ۲۰ هزار تومان، ماکارونی بسته ۵۰۰ گرمی سه هزار و ۷۰۰ تومان، روغن مایع سرخ کردنی شش هزار و ۱۵۰ تومان و قند شکسته به ازای هر کیلو پنج هزار ۸۰۰ تومان است.
 
 
 
 
دلداری افزود: قیمت هر کیلو شکر فله چهار هزار و ۷۰۰ تومان است که  با توجه به بازرسی‌های انجام شده، جذب شکر را بیشتر خواهیم کرد.
 
او تصریح کرد: قطعا تخلفات صورت گرفته در این زمینه نیاز به پیگیری جدی مسئولان نظارتی و تنظیم بازار دارد، لذا مردم نیز می‌توانند به منظور رصد هر چه بهتر قیمت‌ها و سطح عرضه کالا تأثیرگذار باشند.

مدیر بازرسی اصناف خراسان رضوی گفت: طبق آخرین آمار بازرسی انجام شده در روز پنج شنبه ۳۰ آبان تعداد ۹۴۲ بازرسی از سطح کلیه اصناف انجام شده است که  ۱۳۵ مورد آن مربوط به گزارش مردمی بوده و از این تعداد ۷۳ مورد پرونده تخلف به تعزیرات صادر شده است و علت این تخلفات درج نشدن قیمت و گران فروشی بوده است.

او تصریح کرد: شهروندان می‌توانند قیمت مصوب انواع کالا‌ها را در سایت رسمی ۱۲۴ مشاهده و در صورت هرگونه مغایرت با قیمت عرضه در فروشگاه ها، تخلفات مربوط به افزایش غیرقانونی قیمت کالا‌ها و خدمات را به منظور پیگیری مسئولان گزارش کنند.
 

انتهای پیام//ف. غ
 


نبض بازار در دست بازرسان اصناف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.