سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مکانی: پرسپولیس و هوادارانش در قلب من هستند/ برخی‌ها تلاش کردند بیرون زمین به من ضربه بزنند

دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان گفت: برخی‌ها تمام تلاششان را انجام دادند برای من حاشیه سازی کنند.

به گزاش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سوشا مکانی دروازه بان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از پیروزی تیمش برابر پرسپولیس گفت: پرسپولیس و هواداران آن همیشه در قلب من هستند. پیش از این بازی مصاحبه ای خیالی از قول من منتشر شده بود که در آن من گفته بودم دیگر به پرسپولیس فکر هم نمی کنم، در صورتی من در حد و اندازه ای نیستم که بخواهم به پرسپولیس فکر کنم یا خیر. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که برخی افراد تمام تلاششان را انجام دادند برای من حاشیه سازی کنند تا در این بازی موفق نشوم اما من هر کاری توانستم برای موفقیت تیمم انجام دادم و هیچ کاری به غیر از این نکردم. امیدوارم پرسپولیس در ادامه کار موفق شود و ما هم بتوانیم همین روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.

مکانی درباره عملکرد خوبش در این فصل گفت: من کاری که بر عهده دارم را انجام می دهم و در تمرینات هم سعی می کنم بهترین باشم. آن زمان که در پرسپولیس بازی می کردم نیز تلاشم همین بود و کسانی که در تمرینات ما حضور داشتند می توانند شهادت دهند که در تمرینات همیشه با تمام وجودم برای حفظ آمادگی کار می کردم با این تفاوت که وقتی در پرسپولیس بودم، عده ای تلاش می کردند که خارج از زمین بازی تمرکزم را به هم بزنند و تا حدود زیادی هم در کارشان موفق بودند زیرا می دانستند که سوشا مکانی روی مسائل روحی روانی حساس است و این گونه می توانند تمرکزش را به هم بزنند.

دروازه بان نفت مسجد سلیمان افزود: برخی می دانستند کسی که فوتبال بازی می کند، مشکل فنی ندارد؛ بنابراین تمام تلاششان را کردند تا بیرون از زمین بازی به من ضربه بزنند و این کار را هم انجام دادند اما حالا خودم را از تمام حواشی دور نگه می دارم و نتیجه کارم این می شود که در بازی های تیمم بهترین عملکرد را ارائه می دهم.

مکانی در پاسخ به این پرسش که آیا فوتبال اروپا در عملکرد او تاثیری داشته عنوان کرد: فوتبال اروپا خیلی به من کمک کرد و اگر در آن جا هیچ چیزی وجود نداشته باشد، آرامش وجود دارد که باعث می شود تمام تمرکز بازیکنان روی مسائل فنی باشد.

او افزود: برخی از برنامه های ورزشی که قبلا پخش می شدند، تمام تلاششان را انجام می دادند تا بازیکنانی که باب میل آن ها نبود را در بیرون زمین مسابقه بکوبند اما خوشبختانه آرامش به فوتبال ما بازگشته و اینطور برنامه های بی محتوا دیگر وجود ندارد.

دروازه بان پیشین پرسپولیس و تیم ملی در پاسخ به این پرسش که آیا کسانی که قصد ضربه زدن به او را داشتند هنوز در پرسپولیس هستند گفت: من نمی دانم. در باشگاه دوستان زیادی دارم و به برانکو، مربی دروازه بانان تیم و تمام هم تیمی هایم احترام می گذارم اما در آن مقطع به من خبر می رسید که برخی افراد که اصلا هیچ بدی به آن ها نکرده بودم راضی نبودند حتی اسم من در باشگاه پرسپولیس بیاید.

مکانی در واکنش به اظهارات تارتار مبنی بر این که او می تواند دوباره به تیم ملی دعوت شود گفت: تارتار نظرش را گفته و من به او احترام می گذارم. در حال حاضر تمام تلاشم را می کنم تا بتوانم در لحظه بهترین عملکردم را ارائه کنم. مطمئنا کسی که بتواند بهترین عملکردش را ارائه کند، رویاهای بزرگی دارد که تیم ملی هم یکی از آن ها است.

انتهای پیام/

اظهارات سوشا مکانی پس از بازی برابر پرسپولیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ش ه
۲۲:۱۷ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
آفرین بر دروازه بان خوب، فصل بعد در پرسپولیس هستی !