سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عمرانی وزارت کشور در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

تکمیل واحد های احداثی مناطق سیل زده تا پایان سال جاری

جمالی نژاد گفت: برنامه ریز‌ی برای اتمام واحد‌های احداثی مناطق سیل زده انجام و مقرر است تا پایان سال جاری این موضوع تکمیل شود.

مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی وزارت کشور در گفت وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین برنامه های دولت برای بازسازی مناطق سیل زده،اظهار کرد: برنامه بازسازی و نوسازی مناطق آسیب دیده در بخش‌های مختلف تهیه و با تعیین اعتبارات مورد نیاز پس از تصویب توسط دستگاه‌های اجرایی ذیربط اجرایی و عملیاتی شد. با اولویت به بازسازی بخش مسکن و برنامه ریزی صورت گرفته از مجموع ۱۰۱۰۶۲ واحد نیازمند تعمیر در شهر‌ها و روستا‌ها و تسهیلات اعطایی دولت بخش تعمیرات واحد‌های مسکونی به پایان رسیده است.

جمالی نژاد ادامه داد: برنامه ریز‌ی برای اتمام واحد‌های احداثی نیز انجام و مقرر است تا پایان سال جاری این موضوع  تکمیل شود؛ همچنین بررسی سوابق امور بازسازی مسکن در حوادث در کشور نشان از سرعت عمل بسیار مناسب این موضوع در کشور دارد.

معاون عمرانی وزارت کشور یادآور شد: برای سایر زیرساخت‌ها به ویژه در حوزه راه، تاسیسات،برق و فاضلاب نیز ابتدا در قالب اعتبارات داخلی و سپس اعتبارات مصوبه تیرماه ۱۳۹۸ برنامه ریزی و با تعیین اولویت‌های اجرایی و‌عملیاتی توسط دستگاه‌هایی اجرایی ذیربط بهبود اضطراری انجام و فعالیت‌های بهبود اساسی در دست اقدام می‌باشد.


بیشتر بخوانید:پرداخت اعتبارات توسعه خطوط ریلی همچنان در دستور کار دولت


انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت کشور ، سیل ، بازسازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۲۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۸
اینرنت وصل کن تا....