سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطیب نماز جمعه شهرکرد؛

تأکید بر تشدید نظارت ها و پیشگیری از هر گونه گرانی

خطیب نماز جمعه شهرکرد، بر تشدید نظارت ها و پیشگیری از هرگونه گرانی به بهانه افزایش قیمت بنزین تأکید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز اول آذر ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) اظهار داشت: اصلاح قیمت بنزین، تصمیم سران سه قوه است و باید از آن حمایت کرد اما بهانه ای برای گرانی کالاها نیست.

او افزود: قیمت بنزین برای مدیریت مصرف و جلوگیری از قاچاق سوخت تغییر کرد و مقام معظم رهبری هم از این تصمیم حمایت کردند چرا که تصمیم ساختاری نظام جمهوری اسلامی ایران است و همه باید آن را بپذیرند.

نکونام اضافه کرد: عده ای از مردم هم از تبعات این تصمیم نگرانند و مطالباتی دارند که انتظار است مسئولان به حرف آن ها گوش دهند و کاری نکنند اعتماد ملت به دولت سلب شود.

او بر رفاه و ارتقای وضع معیشتی مردم تأکید کرد و گفت: گوشه کنارهایی از استان خبرهایی مبنی بر گرانی کالاها به گوش می رسد که باید مأموران بازرسی دستگاه ها بر بازار مستمر و دقیق نظارت کنند از هر گونه مسامحه پرهیز کنند تا زندگی مردم به بهانه افزایش قیمت بنزین دستخوش تغییر نشود.

نکونام افزود: دولتمردان باید به مطالبات مردم بها دهند و اینطور احساس نشود بین دولت و ملت تقابلی رخ داده است اما مردم با اغتشاگران و اشرار در حوادث اخیر جدا هستند و با آسیب رساندن به بیت المال مخالفند و تغییر قیمت بنزین بهانه ای برای آشوب نخواهد بود.

او از دستگاه های امنیتی، انتظامی، بسیج و سپاه در برقراری نظم جامعه و مقابله با اشرار حوادث اخیر قدردانی و اضافه کرد: مردم استان چهار محال و بختیاری با خط فتنه همراهی نکردند و فعالانه در مسیر ارزش های دینی و انقلاب اسلامی گام بر میدارند که این ناشی از بصیرت آنها است .

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری حضور به موقع مردم انقلابی استان در راهپیمایی و تجمع خود جوش اعلام انزجار علیه اشرار حوادث گذشته را پاس داشت و گفت: مردم استان همیشه در این عرصه پیش قدم و پیشتاز بوده اند.

او با تأکید بر کار افرینی و تقویت اقتصاد درون زا افزود: مشکلات اقتصادی کشور در گرو تمرکز بر توان داخلی است و نباید با دل بستن به برجام و خارجی هایی که همواره دشمن ملت بوده اند به حل معضلات امیدوار بود.

نکونام با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج این نهاد انقلابی را شجره طیبه نظام جمهوری اسلامی ایران بیان و اضافه کرد: بسیج به عنوان مجموعه ای انسان ساز و کانون تربیت، نقش کلیدی در تمدن سازی اسلامی و ایجاد جامعه دینی دارد.

او بسیجیان را نیروهای مردمی و تشکل خودجوش در راه شکل دهی سرزمین دین محور و انسان های صالح و مقاوم برابر انواع تهدید ها و فتنه ها برشمرد که این خود برگرفته از آیات سوره اعراف است.

نکونام انقلاب اسلامی را دنبال رو انقلاب انبیا بیان کرد و افزود: تمام آیات سوره اعراف درس های انقلاب اسلامی است و در این آیات سبک زندگی سیاسی و اجتماعی مؤمنان اشاره شده که باید سرلوحه کار قرار گیرد.

او در پایان به مناسبت های هفته از جمله روز نیروی دریایی هم اشاره کرد.

انتهای پیام/ف

اصلاح قیمت بنزین، بهانه ای برای گرانی نشود

برچسب ها: نماز جمعه ، خطبه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.