سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۴ هزار کتابخانه مساجد در کل کشور فعالیت می‌کنند

مدیرکل امور مجلس و استان‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد کشور با بیان اینکه تقویت مساجد، زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی است گفت: ۱۴ هزار کتابخانه مساجد در کل کشور فعالیت می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ،  حسین براتی با اشاره به تشکیل شورای نظارت و هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد کشور بیان کرد: این شورا ۹ عضو دارد که شامل امام جمعه به عنوان رئیس شورا، استاندار نایب رئیس شورا، اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی دبیر شورا و ادارات کل اوقاف، تبلیغات اسلامی، کانون فرهنگی مساجد، حوزه علمیه، سپاه امام صادق و شهرداری بوشهر به عنوان اعضا شورا منصوب می‌شوند.

او با قدردانی از تلاش‌های کانون فرهنگی مساجد استان بوشهر گفت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر نگاه ویژه‌ای به حوزه مساجد داشتند که از ایشان تشکر می‌کنیم.

او ادامه داد: تلاش همه ما جذب جوانان به مساجد است تا سهم خود را ادا کنیم و هدف از تشکیل شورای مذکور هم رونق بیش از پیش مساجد است.

مدیرکل امور مجلس و استان‌های ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد کشور به اجرای پروژه کاهش آسیب‌های اجتماعی با همکاری کانون فرهنگی مساجد در ۵ استان کشور خبر داد و گفت: این طرح در استان‌های سیستان و بلوچستان، سمنان، گیلان، کردستان و خراسان جنوبی در حال اجراست و تلاش ما هم کاهش آُیب‌های اجتماعی با همکاری کانون‌های فرهنگی مساجد در کشور است.

براتی با اشاره به فعالیت ۱۴ هزار کتابخانه مساجد در کل کشور گفت: در استان بوشهر هم ۱۷۵ کتابخانه کانون‌های فرهنگی مساجد مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/م

۱۷۵ کتابخانه کانون‌های فرهنگی مساجد مشغول فعالیت هستند

برچسب ها: مساجد ، ائمه اطهار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.