سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس:

مرحله دوم طرح تفکیک زباله در محلات بندرعباس آغاز شد

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس گفت: مرحله دوم طرح تفکیک زباله (تپش) با افزودن ۱۰ خودروی ویژه حمل جمع آوری پسماند در بندرعباس آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، اسماعیل موحدی‌نژاد ، معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس گفت: مرحله دوم طرح تفکیک زباله (تپش) با افزودن ۱۰ خودروی ویژه حمل جمع آوری پسماند در بندرعباس آغاز شد.

او افزود: هدف از اجرای این طرح را جداسازی پسماند‌تر و خشک از یکدیگر در منازل، جمع آوری به موقع زباله‌ها در شهر و حذف مخازن زباله در محلات اعلام کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس گفت: هر روز  ۴۰۰ تن زباله‌ تر در محلات جمع آوری می‌شود که هزینه جمع آوری آن چهارمیلیارد و پانصد میلیون تومان در ماه است.

اسماعیل موحدی‌نژاد ، تفکیک زباله از مبدأ را  یکی از اهداف اصلی اجرای طرح تپش بیان کردو افزود: موضوع ضروری در این طرح، هماهنگی بین چند مجموعه درون شهرداری بندرعباس شامل خود شهرداری، پیمانکار تفکیک، پیمانکار تنظیف و هماهنگی بین بخشی در مناطق است.

او با اشاره به اینکه مهم‌ترین هدف صرفه‌جویی در منابع و پرداخت حداقل هزینه برای جمع‌آوری زباله است  گفت: هزینه‌ای که شهرداری‌ها برای جمع‌آوری زباله پرداخت می‌کنند، بسیار زیاد است و در صورت صرفه‌جویی این هزینه برای توسعه شهر استفاده می شود.

انتهای پیام/ب

اجرای طرح تپش در محلات بندرعباس

برچسب ها: شهرداری ، بندرعباس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.