سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی کامل دادستانی و دستگاه قضایی برای شکایت مردم از آشوبگران

دادستان اصفهان از آمادگی کامل دادستانی و دستگاه قضایی برای رسیدگی به شکایات مردم در خصوص خسارت‌هایی که آشوب‌گران به آنها وارد کرده‌اند خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب اصفهان امروز در حاشیه اجتماع پرشور مردم اصفهان در حمایت از اقتدار و امنیت کشور، در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به انزجار و برائت مردم از آشوبگران و برهم زنندگان نظم عمومی، اظهار کرد: قطعا کسانی که به اموال عمومی و اموال و دارایی‌های مردم آسیب و خسارت وارد می‌کنند از مردم نیستند و مردم هم صف خود را از این افراد جدا کرده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان با اشاره به خسارت‌ها و جنایت‌های آشوبگران در طی روز‌های اخیر، تصریح کرد: دادستانی طبق وظایفی که بر عهده دارد برخوردی قاطعانه و جدی با آشوبگران خواهند داشت و این افراد علاوه بر مجازات‌هایی که قانون برای آن‌ها در نظر گرفته است باید خسارت‌ها و آسیب‌هایی را که به اموال عمومی و اموال مردم وارد کرده‌اند، جبران کنند.

او از آمادگی کامل دادستانی و دستگاه قضایی برای رسیدگی به شکایات مردم در خصوص خسارت‌هایی که آشوب‌گران به آن‌ها وارد کرده‌اند خبر داد و عنوان کرد: دادستانی به صورت جدی در زمینه احقاق حق مردم از اغتشاش‌گران ورود کرده و حامی مردم در برابر آشوب‌گران است.

انتهای پیام/م

 

برخورد دادستانی اصفهان با اغتشاشگران

برچسب ها: قوه قضاییه ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.