سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۵۴ فقره سرقت در کرمانشاه

رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از کشف ۵۴ فقره سرقت در کرمانشاه دستگیری ۲۰ نفر سارق در نتیجه اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌های لوازم قطعات و محتویات داخل خودرو خبر داد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، رییس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از کشف ۵۴ فقره سرقت در کرمانشاه دستگیری ۲۰ نفر سارق در نتیجه اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌های لوازم قطعات و محتویات داخل خودرو خبر داد.

محمدرضا امیری بیان کرد:   در اجرای دستور العمل  ابلاغی پلیس آگاهی  ناجا  طرح مذکور  در قالب طرح استانی با تدوین دستورالعمل مربوطه  و تعیین وظایف هریک  از یگان های اجرایی وابلاغ قبلی به انان به مدت 3 روز در سطح انتظامی  استان کرمانشاه به مرحله اجرا در آمد.

او گفت: در این راستا با استفاده از توان عملیاتی پلیس آگاهی  و سایر یگان های انتظامی  طرح در سطح اسان اجرا شد که منجر به کشف 51 فقره سرقت وسایل و متویات  داخل خودرو  3 دستگاه خودرو مسروقه  دستگیری 20 نفر سارق لوازم و محتویات خودرو  گردید.

امیری گفت: چنانچه اتومبیل خود را در خیابان برای لحظاتی  کوتاه پارک می کننداز قفل بودن درب های خودرو مطمئن شوند و حتی المقدور آن را در محل های امن وپارکینگ ها به جهت پیشگیری  از هرگونه سرقت وسایل و قطعات آن پارک کنید.

 

انتهای  پیام/ز

 

اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت‌های لوازم قطعات خودرو 

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.