سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افشاردوست: خوشحال فدراسیون والیبال رئیس دار شد/ داورزنی بهتر از من در والیبال کار می‌کند

پیشکسوت والیبال گفت:خوشحالم که فدراسیون والیبال هم از وضعیت هدایت به وسیله سرپرست رها شد.

محمود افشاردوست دبیرکل سابق فدراسیون والیبال در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:خوشحالم که فدراسیون والیبال از وضعیت هدایت به وسیله سرپرست رها شد. ناهماهنگی‌های این فدراسیون نیز به زودی از بین خواهد رفت.

افشاردوست نامزد انتخابات فدراسیون والیبال درباره با انصراف از انتخابات این فدراسیون اظهار کرد: من والیبالی هستم و اگر احساس کنم که فرد لایق تری از من می‌تواند این مجموعه را هدایت کند، حتی سابقه بیشتر و بهتری از من در این کار دارد، باید انصراف بدهم. من با داورزنی درباره انصراف از انتخابات فدراسیون والیبال صحبتی نکرده بودم و تنها احساس من باعث این کار شد. داورزنی بی شک می‌تواند بهتر از من در مسیر موفقیت گام بردارد.

نامزد انتخاباتی فدراسیون والیبال ادامه داد: من برای ریاست در فدراسیون والیبال برنامه داشتم، اما ندای قلبی من باعث کناره گیری شد.

افشاردوست درباره وضعیت تیم ملی والیبال کشورمان گفت: تیم ملی والیبال هدف گذاری خوبی ندارد و برخی از فرصت‌ها را نیز از دست داده ایم. انتخاباتی المپیک نیز ماه عسل کار ما در چهار سال اخیر خواهد بود تا راهی مسابقات المپیک شویم. برگزاری رقابت‌های لیگ برتر نیز یکی از دلایلی است که سبب این شده تا بازیکنان ما شرایط حضور در تمرینات تیم ملی والیبال را نداشته باشند. این موضوع می‌طلبد تا رئیس جدید فدراسیون برنامه‌ای داشته باشد تا بازیکنان این تیم در کمترین زمان ممکن به بیشترین حد آمادگی برسند.


بیشتر بخوانید:

اولین اقدام داورزنی پس از انتخابات فدراسیون والیبال

اقدام عجیب یکی از اعضای مجمع در انتخابات فدراسیون والیبال


انتهای پیام/

اظهارات افشاردوست درباره با انتخابات فدراسیون والیبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.