سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باستانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

برگزاری جلسات مستمر با رحمانی برای بررسی تأثیرگذاری افزایش نرخ بنزین بر کالا‌ها و خدمات

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن گفت: قرار است، جلسات مستمری را تا قبل از پایان سال برای دریافت گزارش از وزیر صمت درباره روند تأثیرگذاری افزایش نرخ بنزین بر کالا‌ها و خدمات برگزار شود.

سعید باستانی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وظیفه این کمیسیون برای نظارت و بررسی قیمت‌ها بعد از افزایش قیمت بنزین در کشور گفت: در بیانات مقام معظم رهبری دو نکته بسیار مهم وجود داشت، ایشان ابتدا حمایت مستقیم از این تصمیم درباره افزایش قیمت بنزین گرفتند و در مرحله بعد و مهمتر اینکه افزایش قیمت بنزین بر روی کالا‌ها تأثیرگذار نباشد و مسئولان تمام تلاش خود را در این زمینه انجام دهند.

باستانی بیان کرد: بخش عمده‌ای از کار در کمیسیون صنایع و معادن مربوط به محصولات حوزه صنعتی و معدنی است، وزارت صمت هم در رابطه با بحث قیمت کالا‌ها، نظارت بر بازار، نحوه نظارت و میزان اثرگذاری قیمت بنزین بر حوزه خدمات و صنعت و معدن با کمیسیون ما همکاری می‌کند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن اظهار کرد: براین اساس از وزیر صنعت و معدن دعوت به عمل آمد تا برنامه‌های خود را در این مورد به صورت جزئی به ما اعلام کند و قرار است، جلسات مستمری را تا قبل از پایان سال برای دریافت گزارش از وزیر پیرامون روند تأثیرگذاری افزایش نرخ بنزین بر کالا‌ها و خدمات برگزار شود.

او تاکید کرد: در صورت نظارت اصولی حداقل در حوزه کمیسیون صنایع و معادن مربوط به کالا‌های صنعتی و معدنی، بخش بزرگی از بار از دوش مردم برداشته می‌شود بنابراین با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری ما به صورت جدی بحث نظارت را در پیش خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.