سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰۰ پرونده تخلفات نانوایی ها رسیدگی شد

رئیس اداره تعزیرات ساوجبلاغ از رسیدگی به تخلفات ۱۰۰ نانوا در این شهرستان خبر داد .

محسن راستین ،رئیس اداره تعزیرات ساوجبلاغ  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز،گفت: در ۸ ماهه سال جاری ۱۰۰ پرونده تخلف مختص نانوایان رسیدگی و بیش از ۳۵۰ میلیون ریال جریمه شدند .

وی گفت :۳ پلاکارد برای سه واحد متخلف نصب و واحد های مذکور در روستا های هیو ، سعید آباد و کردان پلمپ شدند .

راستین افزود با واحدهایی که خود سرانه مبادرت به افزایش نرخ خود کنند به شدت بر خورد می شود .

وی افزود :تخلف این واحد های صنفی کم فروشی و گران فروشی گزار ش شده بود که حسب قانون تعریزات اعمال قانون شد و هر گونه تخلف صنفی اعم از کم فروشی چانه ، فروش با قیمت بالاتر از آنچه که مصوب است است در خارج از نوبت رسیدگی ودر صورت تکرار علاوه بر جرایم سنگین ، نصب پلاکارد به مدت ۶ ماه واحد صنفی تعطیل خواهد شد .

محسن راستین گفت :هیچ گونه افزایش قیمت در بخش خصوصی و دولتی مجاز نیست و در صورت مشاهده با تلفن های ۱۲۴ ، ۱۳۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ تماس تا در اسرع وقت به شکایات مردم رسیدگی شود .

وی افزود :واحد های مسافری، تاکسی ، آژانس ها حق ندارند کرایه خود را افزایش دهند و اگر در صورت مشاهده بنابر قانون تعزیرات حکومتی بر خورد می شود .

راستین از اجرای کشت تلفیقی و مشترک با دستگاههای ضابط قضایی در شهرستان خبر داد و گفت: این افراد با خودرو های مشخص تا ۸ شب در مسیر بازار و حوزه های شهری در خدمت مردم هستند  ومردم می توانند  با دیدن افزایش قیمت علاوه بر تماس تلفنی و پیامکی به تیم ماموران نیز  مراجعه و گران فروشی را گزار ش کنید .

انتها پیام/ا.خ

برخورد با نانوایان متخلف

برچسب ها: نانوایی ، کم فروشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.