سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضازاده: لیگ فوتسال بانوان در نیم فصل دوم جذاب‌تر هم می‌شود

سرمربی تیم رهیاب تهران گفت: لیگ فوتسال بانوان در نیم فصل دوم باتوجه به شناختی که تیم‌ها در طول مسابقات از یکدیگر بدست آورده اند جذاب‌تر هم می‌شود.

معصومه رضازاده سرمربی تیم رهیاب تهران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: من موافق قرعه کشی مجدد در لیگ فوتسال بانوان بودم، چون دوست نداشتم لیگ ۲ هفته بیشتر ادامه پیدا کند که از لحاظ مالی و بدنی فشار زیادی به باشگاه‌ها و بازیکنان وارد شود. در این استراحت ۲ هفته‌ای که تیم ما در نیم فصل داشت بیشتر روی تمرینات بدنی و نقاط ضعفمان کار کردیم.

او تصریح کرد: چند بازیکن جدید هم در تمرینات ما حضور پیدا کردند که شاید با آن‌ها قرارداد ببندیم، خوشبختانه این بازیکنان جوان هستند و می‌توانیم در سال‌های آینده هم از آن‌ها استفاده کنیم.


بیشتر بخوانید: صدرنشینی سایپا در پایان نیم فصل اول لیگ برتر فوتسال بانوان


رضازاده افزود: من فکر می‌کنم جذابیت لیگ در نیم فصل دوم بیشتر هم شود، چون تیم‌ها شناخت بهتری نسبت به یکدیگر پیدا کرده اند و مربی‌ها روی بازیکنان حریف آنالیز داشته اند و به نظر می‌رسد که شاهد نتایج غیر قابل پیش بینی در نیم فصل دوم باشیم.

سرمربی تیم رهیاب تهران در ادامه گفت: متاسفانه شاید مشکلات مالی باز هم در لیگ بانوان تاثیرات خودش را در ادامه فصل بگذارد چرا که مدیران عامل باشگاه‌ها بدون هیچ پشتوانه و تبلیغاتی از فوتسال بانوان حمایت می‌کنند و یک جورایی فقط پولشان خرج می‌شود و هیچ درآمدی از این راه برای آن‌ها به دست نمی‌آید.

رضازاده تصریح کرد: امیدوارم وضعیت داوری‌ها در نیم فصل دوم بهتر هم شود، تیم ما در هفته اول و دوم رقابت‌های نیم فصل دوم قرار است به مصاف تیم پارس آرا و دریژنو فرخشهر برود که به نظر شروع سختی نمی‌آید و ما باید امتیازات از دست رفته نیم فصل اول را جبران کنیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال بانوان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.