سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همبستگی بازاریان یک اتفاق و ظرفیت مطلوب

معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه، همبستگی بازاریان در این شرایط ویژه را یک اتفاق و ظرفیت مطلوبی دانست و گفت : علاقه‌ای به برخورد و تشکیل پرونده برای بازاریان نداریم.

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،هدایت حاتمی معاون امور اقتصادی استاندار کرمانشاه همبستگی بازاریان در این شرایط ویژه را یک اتفاق و ظرفیت مطلوبی دانست و از همکاری بازاریان در کنترل نا آرامی‌های اخیر در همراهی و همکاری با نیروی‌های انتظامی و نظامی تشکر و قدردانی کرد.

او از افزایش گشت‌های نظارتی متشکل از بازرسان سازمان صمت، اتاق اصناف، اتحادیه‌ها، تعزیرات حکومتی به منظور کنترل بازار خبر داد و گفت : با همکاری اصناف اجازه هیچ‌گونه افزایش قیمتی در بازار مصرف را نخواهیم داد.

او از مجریان نظارت بر بازار خواست در مورد برخورد با تخلفات و سوءاستفاده‌ها از سقف اختیارات قانونی خود استفاده کنند و افزود: علاقه‌ای به برخورد و تشکیل پرونده برای بازاریان نداریم، البته واحد‌های صنفی نیز افراد منصفی هستند و درک مناسبی از این شرایط دارند.

حاتمی افزود: مردم از سال گذشته با شوک تورمی مواجه بوده‌اند و می‌دانیم که درآمد مردم متناسب با افزایش قیمت‌ها نبوده و دیگر قدرت خرید گذشته را ندارند، بنابراین بازار کشش افزایش قیمت را ندارد .

 

 

انتهای پیام/د

همکاری بازاریان در کنترل نا آرامی‌های اخیر

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.