سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری کنگره سه هزار شهید بسیجی البرز

کنگره سه هزار شهید بسیجی البرز در سالن شهید سبحانی کرج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  البرز، کنگره ی سه هزار شهید بسیجی استان البرز با حضور اقشار مختلف از جمله جوانان و نوجوانان انقلابی، خانواده معظم شهدا  در کانون شهید سبحانی کرج برگزار شد.

سردار یوسف مولایی ، فرمانده سپاه استان  در کنگره ۳۰۰۰ شهید بسیجی استان البرز گفت: مصداق ایثار، خلوص و فداکاری در اسلام کسی سزاوارتر از بسیجیان نیست، بسیج مدرسه عشق است و معراج اندیشه پاک اسلامی و لشگر مخلص خدا است.

او افزود: در واکاوی دوران چهل ساله انقلاب اسلامی کشورمان می بینیم انواع تهدیدها برای ایران و ملت ما طراحی شد و در این راه بسیج به دست معمار انقلاب در جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با این تهدیدها شکل گرفت.

فرمانده سپاه استان البرز گفت: با تفکر بسیجی جلوی سقوط کشوری مانند سوریه گرفته شد، بسیج به عنوان فرهنگ برای مقابله با هر تهدیدی خود را نشان داده است.

او افزود: در طی ۷۲ ساعت گذشته اتفاقاتی در کشور افتاد و بسیج در این میان با حضور خود مانند آبی بر روی آتش بود.

سردار مولایی گفت:صفات بسیجیان ایمان، توکل، ولایت پذیری، شجاعت، شهامت، قدرت آفرینی و سخت کوشی است و نهادی وحدت بخش و خودساخته است.

او افزود: در برابر تهدیدات دشمن علیه ایران در جنگ ۸ ساله دفاع مقدس، رویارویی با تهدیدات مستقیم آمریکا در سال های اخیر و کمک به رفع و دفع فتنه ۸۸ در کشور حضور بسیج بسیار موثر بود‌.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به ایمان، توکل و بصیرت به عنوان صفات برجسته بسیجیان افزود: بسیجیان مجاهده می کنند و در این راه ترسی ندارند.

انتها پیام/ا.خ

بسیج مدرسه عشق است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.