سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ابتدای آذر ماه مدارس ابتدایی مشهد زودتر تعطیل می شوند

بر اساس برنامه اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از ابتدای آذر ماه، مدارس ابتدایی مشهد در نوبت عصر ۱۵ دقیقه زودتر از زمان معمول پیشین تعطیل می‌شوند.

مهدی مجیدی فرد سخنگوی آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: به منظور ملاحظات امنیتی و رفاهی برای دانش‌آموزان با توجه به تاریکی فصلی زودهنگام هوا در زمان تعطیلی نوبت عصر مدارس ابتدایی دو نوبته، این آموزشگاه‌ها طی ماه‌های آذر، دی و بهمن امسال با تصویب شورای آموزش و پرورش  مشهد به جای ساعت ۱۶ و ۵۵ دقیقه، ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه تعطیل خواهند شد.

او در خصوص جبران این زمان، تصریح کرد: برهمین اساس این ۱۵ دقیقه با کاهش فواصل زمانی در هر نوبت زنگ تفریح  دانش آموزان جبران می گردد.
 
سخنگوی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اجرای این برنامه در سایر ۴۶ منطقه آموزشی خراسان رضوی نیز در صورت تصویب شورای آموزش و پرورش منطقه و جبران کسری ساعات آموزشی در سال تحصیلی امسال بلامانع است.

مجیدی فرد با اشاره  به ابلاغ بخشنامه این برنامه به تمام ادارات آموزش و پرورش در سطح خراسان رضوی، افزود: مصوبه تعطیلی زودتر از موعد مدارس فقط منحصر به دوره ابتدایی است.

او تصریح کرد: بر همین اساس اجرای این برنامه قابل تسری به سایر مقاطع تحصیلی نیست.

انتهای پیام// ز.م


تعطیلی زودتر مدارس ابتدایی مشهد  در نوبت عصر 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.