سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم ورود گشت‌های تنظیم بازار در سلسله جهت جلوگیری از افزایش قیمت ها

فرماندار سلسله با تاکید بر پایش منظم بازار گفت: گشت‌های تنظیم بازار باید با حضور مستمر خود اجازه هیچ‌گونه افزایش قیمت اجناس را به سودجویان ندهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  فرماندار سلسله با تاکید بر پایش منظم بازار گفت: گشت‌های تنظیم بازار باید با حضور مستمر خود اجازه هیچ‌گونه افزایش قیمت اجناس را به سودجویان ندهند.

شریف خسروی بابیان اینکه افزایش سه برابری مستمری افراد بی بضاعت، نشان می‌دهد که دولت دغدغه معیشت خانواده‌های کم بضاعت را دارد افزود: ما تابع تصمیم گیری‌های کلان هستیم و باید در این مسیر به عنوان حاکمیت و دولت کمک کنیم که مردم قانع شوند.

او با اشاره به سوءاستفاده برخی از افراد از وضعیت موجود، بیان کرد: ستاد تنظیم بازار باید تا اطلاع ثانوی اکیپی فعال در سطح بازار داشته باشد و بر قیمت اجناس و خدمات نظارت نماید.

او با تاکید بر اینکه نباید هزینه‌های اضافی بر شهروندان تحمیل شود، گفت: تعزیرات و دستگاه قضایی باید پای کار باشند و کمک کنند که کار‌ها با سرعت بیشتری پیش برود و گزارش ستاد تنظیم بازار نیز به صورت روزانه به فرمانداری ارسال شود.

فرماندار سلسله همچنین با اشاره به لزوم فعالیت تاکسی‌های درون شهری در مسیربندی‌های اعلام شده، ادامه داد: راهنمایی و رانندگی نیز باید پای کار باشد و در سطح شهر حضور مستمر و مداومی داشته باشند و با هرگونه بی قانونی برخورد نمایند.

او با اشاره به بی تاثیری افزایش قیمت بنزین بر قیمت نهاده‌ها، افزود: دلیلی ندارد که قیمت ارزاق عمومی مورد نیاز مردم افزایش یابد و لذا باید نظارت مستمر و منظمی بر بازار صورت بگیرد.

خسروی با اشاره به نزدیک شدن به زمان انتخابات، ادامه داد: از نگاه ما مسوولان، همه داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی، یکسانند و ادارات حق ندارند از امکانات و ظرفیت دستگاه‌های دولتی له یا علیه کسی استفاده نمایند.

او  همچنین با اشاره به ورود به هفته بسیج و یادآوری این جمله ارزشمند امام راحل (ره) که "بسیج شجره طیبه است"، افزود: باید همه کمک کنیم که این شجره طیبه رشد کرده، وابستگی پیدا نکند و مصادره نشود و در عین حال خلوص و پاکیش مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/ب

گشت‌های تنظیم بازار در سلسله از افزایش قیمت جلوگیری می‌کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.