سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازداشت لیدر‌های اصلی اغتشاشات بهارستان/ دستگیری‌ها همچنان ادامه دارد

فرمانده سپاه شهرستان بهارستان گفت: با اشراف اطلاعاتی که وجود دارد تعداد زیادی از سرکردگان اصلی اغتشاشات دستگیر شده و این دستگیری‌ها نیز همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ پاسدار یداله سلیمانی، با اشاره به برخورد مقتدرانه و تنبیه سخت و شدید با آشوبگران اظهار داشت: اجازه نخواهیم داد مخلان امنیت در جامعه روی آرامش به خود ببینند و قاطعانه با اطلاعاتی که در اختیار داریم آشوبگران و فتنه‌گران را از لانه‌هایشان بیرون خواهیم کشید.

وی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی که وجود دارد تعداد زیادی از سرکردگان و لیدر‌های اصلی اغتشاشات دستگیر شده و این دستگیری‌ها نیز همچنان ادامه دارد.

فرمانده سپاه شهرستان بهارستان تصریح کرد: با مشت آهنین و گره کرده بسیج و سپاه اجازه زیاده‌خواهی به هیچ‌کسی نمی‌دهیم و دست آشوبگران، فتنه‌انگیران و اغتشاشگران را خواهیم شکست.

سلیمانی افزود: مقتدرانه به متجاوزانی که به جان و مال مردم و بیت‌المال دست برده‌اند درسی فراموش نشدنی خواهیم داد تا آخر عمرشان از یاد‌ها نرود.

وی بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در داخل و خارج از کشور هرگز خواب خوش نخواهند دید و سربازان این مرز و بوم در جای جای جمهوری اسلامی پاسدار انقلاب و نظام و ولایت خواهد بود.

فرمانده سپاه شهرستان بهارستان در پایان ضمن توصیه به مردم فهیم شهرستان بهارستان خاطرنشان کرد: همان‌طور که مردم در این چند روز صف خود را از اغتشاشگران و آشوبگران جدا کردند، باید بدانند که اغتشاشگران با آسیب زدن به اماکن دولتی و اموال عمومی دلسوز مردم نیستند و قطعاً این اغتشاشگران پاسخ دندان‌شکنی دریافت خواهند کرد و آن‌ها را به مردم معرفی خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: اغتشاشات ، سپاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
علی
۱۵:۵۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
بزن داداش که داری خوب میزنی
شریفی
۱۴:۴۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
ان شاءالله تعالی و بحول قوه الهی و عنایات حضرت حجت( عج ) تمامی خاک پاک کشور از لوث وجود افراد ضد انقلاب و ضد دین ، پاک گردد. الهی آمین.
با تشکر... شریفی از آمل.
ناشناس
۱۶:۵۹ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
ما تا آخرین نفس ایستاده ایم و به بیگانگان باج نمیدهیم‌
ناشناس
۱۰:۳۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
توروخداهمشون و اعدام کنید فقط اعدام.چون اگه اینا زندانی باشن از تو زندانم فتنه درست میکنند.اینترنتم وصل کنید قربونتون برم
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
بایدهمه اغتشاشگران اعدام کرد.
ناشناس
۲۲:۴۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
در رسانه ها اعتراف کنند .اینها همان قمه کشی ها برای قاپیدن موبایل .دزد طلا فروشان و روزگیران هستند .اشد مجازات .چونکه تربیت نشده و پست و خبیث و دشمن بشریت هستند
احمد
۱۵:۴۴ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
اون اغتشاشگر دیگه چیزی برای از دست دادن نداره
S
۱۸:۳۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
ینی الان دلت برا اغتشاشگر میسوزه
ناشناس
۱۵:۰۸ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
لطفا اول از همه دلارهایی که بابت خرابکاری در کشور از عربستان دریافت کرده اند از این اراذل و اوباش پس گرفته شود و اموال نامشروع آنها به نفع قربانیان حوادث اخیر مصادره شود تا دیگر کسی به فکر تعرض به مال و جان این ملت شربف نیافتد. مرگبر آل سعود
ناشناس
۱۲:۳۲ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
همه لیدرها پس از تخلیه اطلاعاتی و بازداشت تمام همدستانشان و اخذ اعترافات، در ملا عام بدون ذره ای رحم، اعدام شوند. تا همه بفهمند که با امنیت مردم، بازی نکنند.
ترحم بر پلنگ تیزدندان
ستمکاری بود بر گوسپندان
ghsot
۱۴:۲۵ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
الان تو گوسپندی ؟
محمد
۲۰:۲۰ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
موافقم با نظرت
رحمت
۱۰:۱۹ ۲۹ آبان ۱۳۹۸
بالاخره باید این خسارتهای اغتشاشگران جبران شود چی کسی بهتر از خود اغتشاشگران یک ریال از جیب بنده اگر برای جبران خرج شود راضی نیستم
ناشناس
۰۳:۰۳ ۳۰ آبان ۱۳۹۸
اصلا درکتون نمیکنم شماها کدوم کشور زندگی میکنین