سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روز بزرگ جمهوری‌خواهان از دیدگاه ترامپ!

رئیس‌جمهور آمریکا از سومین جلسه استماع مربوط به پرونده استیضاح خود به عنوان روزی بزرگ برای جمهوری‌خواهان یاد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، به دنبال برگزاری سومین جلسه استماع علنی مربوط به تحقیقات استیضاح رئیس جمهور آمریکا، دونالد ترامپ از آن به عنوان روز بزرگی برای جمهوری خواهان یاد کرد.

رئیس جمهور آمریکا در پیامی که در صفحه شخصی خود در توئیتر منتشر کرد، نوشت: (امروز) روز بزرگی برای جمهوری خواهان، روز بزرگی برای کشورمان (بود).

جلسه استماع در کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا با حضور یک مسئول شورای امنیت ملی و دستیار مایک پنس، معاون رئیس جمهور آمریکا در چارچوب تحقیقات مربوط به احتمال استیضاح رئیس جمهور آمریکا برگزار شد.

روز گذشته چهار شاهد در مقابل کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا دو بخش جداگانه حاضر شدند و به ارائه پاره‌ای توضیحات پرداختند. ترامپ روز جمعه نیز یکی از شاهدان پرونده تحقیق برای استیضاح خود را همزمان با حضور وی در کنگره به باد انتقاد گرفت. او در حالی که سفیر سابق آمریکا در اوکراین، برای ادای شهادت در پرونده تحقیق برای استیضاح در کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان حضور یافته بود در صفحه توئیتر خود عملکرد او را زیر سوال برد.

محتوای گفت‌و‌گوی ترامپ و رئیس‌جمهور اوکراین که بوسیله افشاگر جامعه اطلاعاتی آمریکا فاش شد، رسوایی بزرگی برای ترامپ در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ به همراه داشته و او را در معرض استیضاح قرار داده است. او طی تماسی تلفنی در ۲۵ ژوئیه از رئیس‌جمهور اوکراین خواسته بود تا تحقیقات درباره فساد مالی جو بایدن و پسرش را تسریع بخشد. افشای این موضوع باعث شد دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا بار دیگر گزینه استیضاح را مطرح کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.